تاریخ انتشار: 1395/08/17 16:55
کد خبر: 250428

عمران‌زاده: پورحیدری به معنای تمام پدر استقلال بود

بازیکن سابق استقلال تهران می‌گوید،چند سالی را در کنار منصورخان شاگردی کردم و درس های زیادی از وی آموختم
عمران‌زاده: پورحیدری به معنای تمام پدر استقلال بود

به گزارش فرتاک ورزشی،و به نقل از  وب‌سایت رسمی باشگاه خونه به خونه، حنیف عمران زاده در خصوص درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: مرحوم پورحیدری به تمام معنا پدر استقلال بود و همیشه احترام و ادب را سرلوحه کار خود قرار می داد.

 

عمران زاده در ادامه افزود: بعید است، افتخاراتی که استقلال با این مرحوم کسب کرده است تکرار شود و هواداران این تیم تا سالیان سال مدیون این مرد بزرگ خواهند بود. منصورخان در بدترین وضعیت جسمانی هم در کنار استقلال بود و این تیم را تنها نگذاشت.

 

وی خاطر نشان کرد: چند سالی را در کنار منصورخان شاگردی کردم و درس های زیادی از وی آموختم. ایشان همیشه مسائل اخلاقی را به موارد فنی ترجیح می داد. امیدوارم روحش قرین رحمت الهی شود و خداوند به بازماندگانش صبر دهد.

 

مدافع خونه به خونه در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل اکسین البرز گفت: در این دیدار محکوم به شکست هستیم و با پیروزی در این دیدار باید دوباره صدر جدول را پس بگیریم.

 

حنیف عمران زاده در مورد تحلیل فنی دیدار با اکسین افزود: علی آقای مرزبان روی نقاط ضعف و قدرت این تیم به خوبی کار کرده است و ان شاالله زمین را با دست پر ترک خواهیم کرد. بدون شک روز سه شنبه مقابل اکسین حرف مان را داخل زمین می زنیم و یکبار دیگر به مانند هفته های گذشته مقابل هواداران مان سربلند از زمین خارج می شویم.

 

وی با بیان اینکه خونه به خونه در طی چند هفته گذشته نتایج قابل توجهی کسب کرده است، گفت: خوشبختانه رفته رفته هماهنگی و همدلی خوبی بین بازیکنان ایجاد شده است و همه ما بازیکنان و مربیان تیم با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر می شویم و برای موفقیت این تیم تلاش می کنیم.

 

مدافع خونه به خونه تصریح کرد: هواداران این تیم که همیشه به بازیکنان خونه به خونه لطف داشتند و همه جوره حامی این تیم هستند. امیدوارم روز سه شنبه ورزشگاه هفت تیر بابل را مملو از تماشاگر ببینیم و در این فصل همه ما تلاش کنیم تا زمینه صعود خونه به خونه به صدر جدول را فراهم کنیم.

 

حنیف عمران زاده در پایان گفت: خونه به خونه یکی از معدود تیم های لیگ یک می باشد که حتی از بیش از نیمی از تیم های لیگ برتری نیز تدارکات و امکانات خوبی را برای بازیکنانش فراهم کرده است و این همه توجه و حمایت مرهون زحماتی است که حاج قاسم حسن زاده متحمل می شود. امیدوارم با صعود این تیم به لیگ برتر بتوانیم گوشه ای از زحمات ایشان و برادران گرامی شان را جبران کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pkpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیری: اگر استقلال برای عمران‌زاده پیشنهاد بدهد به آن فکر می‌کنیم