تاریخ انتشار: 1401/09/10 19:10
کد خبر: 13372

رجزخوانی علی‌اکبری برای یک فایتر/ او تک‌بُعدی است و سخت شکستش می‌دهم

فایتر کشورمان تأکید کرد که روز شنبه در مبارزه مقابل فایتر فیلیپینی پیروز خواهد شد.
رجزخوانی علی‌اکبری برای یک فایتر/ او تک‌بُعدی است و سخت شکستش می‌دهم

امیر علی اکبری روز شنبه ۱۲ آذر ماه در رویداد سازمان ONE Championship's ONE ۱۶۴ به مصاف «براندون ورا»‌مبارز سنگین وزن فیلیپینی خواهد رفت.

علی اکبری در آخرین مبارزه خود در شهریور ماه مقابل مائورو سیرلی ایتالیایی به برتری دست یافت، درباره مبارزه با فایتر فیلیپینی گفت: آمادگی‌ام برای این مبارزه بهتر از سه مبارزه قبلی است و خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستیم به خوبی برای این مبارزه آماده شوم. مشتاقانه منتظر یک رقابت جذاب همراه با یک عملکرد عالی هستیم.

وی تصریح کرد: حریف را به خوبی آنالیز کردم و احساس خیلی بهتری نسبت به قبل از مبارزات قبلی دارم، چراکه در سلامتی کامل و شرایط روحی خوبی هستم.

علی اکبری از ساعت ۱۴:۳۰ شنبه با ورا فیلیپینی روبه‌رو می‌شود. مبارز ۴۵ ساله فیلیپینی، یک مبارز باتجربه است که سابقه کیک بوکسینگ، کشتی و هنرهای رزمی ترکیبی را دارد و صاحب رکورد چهار پیروزی در شش مسابقه خود است.

با این حال، علی اکبری ۳۴ ساله اعتقاد دارد که سابقه کشتی و سرعتش به او اجازه می‌دهد تا ورا را شکست دهد و حریف شانسی برای پیروزی مقابل او ندارد.

علی اکبری راجع به حریف خود گفت: ورا ضربات مشت فوق‌العاده‌ای دارد و شدیداً سرسخت است، اما او یک مبارز تک بعدی است که فقط یک استراتژی دارد. قصد دارم او را زمین بزنم و با او کشتی بگیرم.

وی درباره سابقه حضور خود در کشتی گفت: کشتی نقش زیادی در مبارزه من خواهد داشت. ورا تجربه رقابت در کشتی را نداد، اگرچه این یک مسابقه MMA است، اما من کشتی را با ضربات مشت ترکیب می‌کنم و برنده می‎شوم.

فایتر کشورمان به دنبال پیروزی در دومین پیروزی متوالی در ONE Championship است و اعتقاد دارد موضوع میزبانی و مبارزه در کشور فیلیپین، برای ورا مزیت نیست و تأثیری در روند مبارزه ندارد.

وی در این خصوص گفت: برای من فرقی نمی‌کند کجا بجنگم. به جنگ می‌روم و بدون توجه به اینکه کجا هستم، می‌جنگم.

علی اکبری در واکنش به اظهارات ورا که گفته بود می‌خواهد ایرانی‌ها را ناک اوت کند، پاسخ داد و گفت: به مبارز فیلیپینی وعده «شکست سخت» در روز شنبه را می‌دهم. انتظار برد دارم و برای این مهم هر کاری لازم باشد، انجام می‎دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45nzd4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسابقات جهانی کشتی آزاد| شب نقره‌ای برای ایران