تاریخ انتشار: 1395/08/22 20:18
کد خبر: 249498

تصمیم جنجالی وزیر ورزش و جوانان درباره علی دایی

احتمال اینکه علی دایی مشاوره ویژه وزارت ورزش شود قوی است
تصمیم جنجالی وزیر ورزش و جوانان درباره علی دایی

به گزارش فرتاک ورزشی،مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم معارفه اش به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور قول داد که تا پایان دولت یازدهم مشکلات ریشه ای و اساسی حوزه ورزش و جوانان را برطرف کند تا منتقدان حضور وی در این سمت موضع انتقادی خود را نسبت به وی تغییر دهند.

گفته می شود سلطانی فر بنا دارد حلقه ای از کارشناسان و صاحبنظران ارشد رشته های مختلف ورزش ایران را که در مجامع جهانی و بین المللی دارای جایگاه ویژه هستند را به عنوان مشاورین خاص خود در این حوزه برگزیند.

یکی از حوزه های پر سر و صدا و مشکل دار ورزش کشور، حوزه فوتبال است به همین لحاظ قرار است در روزهای نخست هفته جاری سلطانی فر جلسه ای ویژه با نماینده این حوزه برگزار کند تا به سرعت به سراغ مشکلات موجود در این حوزه برود.

اما نماینده فوتبالی ها از دید آقای وزیر چه کسی است؟ منابع آگاه خبری، از انتخاب علی دایی به عنوان نماینده این حوزه خبر می دهند و مدعی اند آقای وزیر تصمیم دارد به دلیل جایگاه و نفوذ بالای دایی در محافل بین المللی نخستین ابلاغ مشاورین ویژه حوزه وزارتخانه را برای دایی صادر کند تا او به عنوان یک ورزشی در حلقه فکری او و وزارت خانه مطبوعش قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در رشته کشتی به سراغ رسول خادم رفته است و در مذاکرات حضوری به وی اعلام کرده او به عنوان نماینده کشتی مسئول است ظرف مدت یک هفته کلیه مشکلات و معضلات موجود در این حوزه را آماده کند تا آقای وزیر در دومین ملاقاتش با خادم در جریان ریز اتفاقات کشتی قرار گیرد.

سومین گزینه آقای وزیر بهداد سلیمی وزنه بردارسرشناس و پرافتخارکشورمان است. گفته می شود برخی چهره های ورزش دوست دولت، به سلطانی فر پیشنهاد دادند تعداد مشاورانش بیشتر از پنج نفر نشود چون در صورت بالا رفتن تعداد اعضای اتاق فکر وزیر ورزش اختلاف نظر میان اعضا بالا خواهد گرفت و طبیعتا مشکلاتی به وجود خواهد آمد که قطعا به صلاح ورزش و شخص وزیر نیست.

نکته قابل توجه اینجاست که هنوز دایی در ارتباط با این مساله هیچ واکنش رسمی نشان نداده است اما دایی یکی از کسانی بود که از معرفی سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش حمایت کرد و در مصاحبه ای ویژه انتخاب او را یک موفقیت بزرگ برای ورزش ایران توصیف کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nq7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقام علی دایی از وزیر