تاریخ انتشار: 1401/10/27 19:11
امیدوارم همان داریوشی شوم که مردم دوست دارند؛
کد خبر: 11670

شجاعیان: می‌توانستیم با استقلال قهرمان آسیا شویم

هافبک تیم فوتبال هوادار ابراز امیدواری کرد که ساکت الهامی برای سومین مرتبه با هوادار قهرمان جام حذفی شود.
شجاعیان: می‌توانستیم با استقلال قهرمان آسیا شویم

 داریوش شجاعیان بازیکن تیم هوادار در حاشیه تمرین امروز بنفش پوشان که مصادف با اولین حضور مسعود شجاعی به عنوان خرید جدید این تیم بود، درباره جذب کاپیتان سابق تیم ملی گفت: خیلی خوشحال هستیم کاپیتان تیم ملی را در جمع خود داریم. همه می‌توانند از تجربه آقا مسعود استفاده کنند و امیدوارم تیم خود را به بالای جدول برسانیم.
او درباره کیفیت پایین زمین چمن تمرین هوادار گفت: چه کار می‌شود کرد؟ همه تیم‌های تهرانی فکر کنم این وضعیت را دارند. زیرساخت‌های زمین فوتبال‌مان خوب نیست و باعث می‌شود بیشتر مصدومیت‌ها هم در زمستان شکل بگیرد و بعد از تعطیلات 50 روزه جام جهانی، بدن‌ها طوری شده است که باعث شده آمار مصدوم‌ها زیاد شود.
شجاعیان درباره کار کردن با ساکت الهامی گفت: کار کردن با کسی که دو قهرمانی در جام حذفی دارد، مطمئنا شیرین است و امیدوارم بتوانیم در تجربیات الهامی در جام حذفی استفاده کنیم. امیدوارم در جام حذفی با ایشان یک شگفتی دیگر رقم بزنیم و قهرمان جام حذفی شویم.
بازیکن تیم فوتبال هوادار درباره شرایط خود پس از انتقالی که از استقلال به این تیم داشته است، اینطور توضیح داد: خب برای من خاطرات شیرینی در استقلال رقم خورده است. در هر شرایطی، ما برای استقلال آرزوی موفقیت کردیم و برای این تیم از دور دعا می‌کنیم. قسمت برایم اینطوری بود که بعد از ۵-۴ سال به تیمی آمدم که حاشیه کمتری دارد و خیلی خوشحالم که در هوادار هستم و امیدوارم بتوانم خودم را دوباره ثابت کنم و به آن داریوشی تبدیل شوم که مردم دوست دارند.
سوال بعدی از شجاعیان درباره تیمی بود که وینفرد شفر در استقلال ساخته بود. شجاعیان پس از شنیدن این سوال آهی کشید و در اینباره با حسرت گفت: در سال‌هایی که من در استقلال حضور داشتم. تیم هایی که داشتیم خیلی خوب ولی تیم شفر چیز دیگری بود.
او سپس به شرایط برگزاری لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و افزود: یکی از ایرادات لیگ قهرمانان آسیا، زمان‌بندی برگزاری مسابقات بود و اگر شرایط زمان‌بندی‌ها به این شکل نبود، ما می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. ما در فصل بعدی مسابقات، ۹ بازیکن خود را از دست دادیم و استقلال به یک تیم دیگری تبدیل شد و وارد مسابقات شد و من در همان فصل برای بار اول مصدوم شدم. ثبات مدیریتی و فنی در فوتبال ما کم است و تغییرات مکرر در یک باشگاه، به ضرر یک باشگاه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y6aa3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلی ۱۰ روزه تمرینات استقلال و تأخیر در بازگشت استراماچونی