تاریخ انتشار: 1402/01/28 20:19
کد خبر: 7650

ادعای کیکر برای نگران کردن کره جنوبی

نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
ادعای کیکر برای نگران کردن کره جنوبی

 تاتنهام که چندی پیش سرمربی‌اش آنتونیو کونته را اخراج کرد و در حال حاضر کریستین استلینی به عنوان مربی موقت هدایت این تیم را به عهده دارد به دنبال استخدام یک سرمربی دائمی است.

1853522

نشریه آلمانی کیکر امروز با اعلام خبری غیرمنتظره مدعی شد یورگن کلینزمن که تنها چند ماه از منصوب شدنش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی می‌گذرد به عنوان گزینه اصلی جانشینی کونته از طرف تاتنهام انتخاب شده است.

کلینزمن که در گذشته بازیکن تاتنهام بوده روز شنبه و در جریان دیدار این تیم مقابل بورنموث در لیگ برتر در ورزشگاه تاتنهام در شهر لندن حضور داشت. دیداری که تاتنهام به لطف گلی که بورنموث در دقیقه 95 به ثمر رساند آن را با نتیجه 3-2 واگذار کرد تا زمزمه‌ها درباره کنار گذاشتن استلینی قوت بگیرد.

1853523

کلینزمن آلمانی در ماه فوریه به عنوان سرمربی هدایت کره جنوبی را به عهده گرفت و جانشین پائولو بنتوی پرتغالی شد که بعد از جام جهانی قطر از سمت خود کناره‌گیری کرد. کلینزمن روز شنبه برای تماشای ستاره تیم ملی کره سون هیونگ مین که با پیراهن تاتنهام بازی می‌کند به لندن رفته بود. بین دو نیمه هواداران تاتنهام مهاجم سابق‌شان کلینزمن را به گرمی تشویق کردند تا نشان دهند بین آنها و مهاجم سابق آلمانی‌شان رابطه گرمی برقرار است.

پیش از ادعای غیرمنتظره کیکر از چند مربی به عنوان نامزدهای جانشینی کونته در تاتنهام یاد شده بود. از جمله برندن راجرز، وینسنت کمپانی، مائوریسیو پوچتینو، گراهام پاتر و یولیان ناگلزمان نامزدهای هدایت اسپرز بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pgn2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


"اولویت مطلق" اریک تن هاخ؛ هری‌کین در منچستریونایتد/ شیاطین سرخ دنبال حماسه در نقل و انتقالات

تاتنهام بیست سال دیگر هم جام نمی‌برد!
بازخوانی یک مصاحبه جنجالی، پیش‌بینی کونته از اخراج