تاریخ انتشار: 1402/02/08 14:23
کد خبر: 7165

مشهد میزبان روسای هیات‌های والیبال شهرستان‌های خراسان رضوی

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی خواستار توجه و پرورش استعدادهای استان شد
مشهد میزبان روسای هیات‌های والیبال شهرستان‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی از خراسان رضوی؛ جبار قوچان نژاد رئیس هیات والیبال خراسان رضوی در جلسه مجمع سالیانه روسای هیات های والیبال شهرستان‌های خراسان رضوی در مشهد گفت : هدف این بود که حتما نماینده‌ای در لیگ برتر سالنی داشته باشیم که بعد از تلاش‌های زیاد به این توفیق دست پیدا کردیم و بسیار خوب ظاهر شد تا در لیگ برتر والیبال ساحلی برای اولین بار در تاریخ والیبال خراسان رضوی حضور پیدا کرده باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کلاس‌های متعدد داوری و مربیگری و لیگ استانی بسیار منظم که شامل ۲۲  تیم بودند را برگزار نمودیم و در رده پایه موفق شدیم لیگ نوجوانان و جوانان را هم برگزار کنیم.

قوچان نژاد یاداور شد: ما  خواستیم این نکات را به دوستان و همکارانمان در شهرستان‌ها بگوییم که قطعا شهرستان‌ها باید بازخورد و خروجی بهتری ارائه دهند و همکاری بیشتری داشته باشند.

IMG-20230428-WA0000

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی در ادامه افزود: به تمام شهرستان‌ها به جز یکی دو شهرستان سر زده‌ایم و امکانات اولیه شامل توپ و تور را در اختیارشان قرار داده ایم که این مهم به طور حتم بار هزینه‌ای زیادی برای ما داشته است .

در پایان قوچان نژاد خواستار پرورش استعدادهای بیشتر برای در استان شد و همچنین وضعیت سالن مهران مشهد را اینگونه ارزیابی کرد که این سالن تنها گرفلور نیست یک سالن در مجموعه‌ ورزشی ثامن سالهاست که میخواهد افتتاح شود که متاسفانه مقدور نیست و کاری از دست کسی برنمی‌آید. لذا واقعیت‌ها را باید گفت و هر سال اعتبارات لازمه سنگین‌تر و سخت‌تر می‌شود و ما سالن دیگه‌ای مختص والیبال نداریم و چاره‌ای نیست به جز برگزاری مسابقات در سالن مهران که چالشی بسیار مهم و دشوار است  .

خبرنگار : حامد بهروزی راد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbon3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسفندیار به جمع اردونشینان تیم ملی والیبال ملحق شد