تاریخ انتشار: 1395/08/25 21:28
کد خبر: 248943

کی روش مسیر روسیه را کف دستش حک کرده!+عکس

سرمربی تیم ملی ایران بعد از حضور این تیم در جام جهانی برزیل، اکنون رویای صعود مجدد به این رقابت ها و اینبار به روسیه را در سر می پروراند.
کی روش مسیر روسیه را کف دستش حک کرده!+عکس

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی تیم ملی ایران بعد از حضور این تیم در جام جهانی برزیل، اکنون رویای صعود مجدد به این رقابت ها و اینبار به روسیه را در سر می پروراند.

 

کارلوس کی روش اکنون با حضور تیم ملی در صدر جدول گروه اول انتخابی در بهترین شرایط برای دستیابی به جواز صعود به رقابت های روسیه قرار دارد.

کی روش که با سه بار حضور در جام جهانی بهترین شرایط را در کارنامه خود ثبت کرده است، اکنون به دنبال تحقق این اتفاق برای بار چهارم است. اتفاقی که می تواند او را به مردی بی بدیل روی نیمکت ایران با توجه به دو بار صعود متوالی به جام جهانی تبدیل کند.

 

 

 

 

 

او که با روحیه فوق العاده خود سعی در بالا بردن روحیه شاگردانش نیز دارد، امروز در اتفاقی جالب توجه به بازیکنان تیمش دستور داد تا پرچم و نماد جام جهانی را روی دست خود نقش بیندازند و خودش نیز با حک کردن این دو نماد روی کف دست چپ و راست خود بازی را آغاز کرد. کی روش اکنون در بهترین شرایط برای صعود به جام جهانی روسیه قرار دارد و تیمش می تواند با سه دیدار خانگی که پیش رو دارد این رویا را تحقق بخشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyxl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عصبانیت کی‌روش از دست سوشا