تاریخ انتشار: 1395/08/26 19:46
کد خبر: 248755

کار بزرگ سید مهدی رحمتی در فوتبال ایران

کار بزرگ سید مهدی رحمتی در فوتبال ایران

اینکه مهدی رحمتی چه شخصیتی دارد، به ما مربوط نیست. ما در حال حاضر از نظر شخصیتی، او را نقد نمی‌کنیم. بحث ما کاملاً فنی است، چراکه اعتقاد داریم سخت است دروازه‌بانی که روزگاری مرد شماره یک تیم ملی بود، پس از خط خوردن از تیم ملی همچنان خودش را حفظ کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: این کاری است که رحمتی در فوتبال ما انجام داده است‌؛ او آن اوایل که از تیم ملی خط خورد، شاید تصور می‌کرد همه چیز شوخی است و خیلی زود برمی‌گردد اما با گذشت زمان، وقتی همه متوجه شدند کی‌روش کوتاه‌بیا نیست، رحمتی هم رفت پی کار و زندگی‌‌اش در لیگ.

اگر انصاف را در نظر بگیریم، رحمتی همین حالا یکی از بهترین بازیکنان استقلال است. او در این فصل عملکرد فوق‌‌العاده‌ای داشته و موفق شده در صحنه‌های مختلف و بازی‌های متفاوت دروازه استقلال را نجات دهد. از نظر فنی می‌گوییم که رحمتی با تمام اشکالات وارد بر او، توانست خودش را با شرایط تازه تطبیق بدهد‌؛ یعنی با علم بر اینکه هیچ جایگاهی در تیم ملی ندارد و حداقل دو جام جهانی‌ را هم از دست داده است (‌این برای یک دروازه‌بان که می‌توانست به لحاظ تاریخی جایگاهی استثنایی برای خودش پیدا کند، می‌تواند حتی باعث تمام شدن فوتبالش شود)، اما به زندگی‌‌اش در فوتبال ادامه داده و همین حالا جزو دو دروازه‌بان برتر لیگ است.
کار سختی است دوستان! چه رحمتی را دوست داشته باشیم، چه مخالف او باشیم، او کار کوچکی در این شرایط انجام نداده...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnp5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی شماره یک تیم‌ملی را تحویل داد!