تاریخ انتشار: 1395/08/30 20:55
کد خبر: 248018

اعتراض سپاهانی ها به گزارشگر اراک؛ هر حرفی لایق خودش بود به ما گفت.

 باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، باارسال نامه ای به مدیرکل صدا وسیمای استان مرکزی، انتقاد خود را از نحوه گزارش حاجی آبادی، گزارشگر دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان وآلومینیوم اراک از چارچوب دور یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود سپاهان همراه شد، ابراز کرد.

لحن گزارش حاجی‌آبادی در این دیدار به صورت جانبدارانه و به دور از شرایط یک گزارش حرفه ای و بی طرفانه بود و همین موضوع باعث رنجش خاطر علاقه مندان به فوتبال در اصفهان و هواداران سپاهان شده است.

همچنین این نامه به واحدهای نظارتی صدا و سیما در تهران نیز ارسال شده است.

بازیکنان و مسئولان سپاهان هم بعد از پایان بازی واکنش‌های تندی به گزارش این بازی داشتند. شجاع خلیل‌زاده در این مورد گفته بود: «گزارشگر اراک به گونه ای صحبت می کرد که ما باور نکردیم او درباره ما اینگونه اظهار نظر می کند. انگار ما از جای دیگری آمده بودیم و او با ما دشمنی داشت. این گزارشگر هر حرفی لایق خود و خانواده اش بود را به ما نسبت داد.وقتی فیلم بازی و اظهار نظرهای او را شنیدم فهمیدم شغل گزارشگری واقعا کوچک شده است. این گزارشگر هر چیزی دم دست و دهانش می آمد بر زبان می آورد و واقعا فکر می کنم نباید میکرفن را دست همچین افرادی داد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk6mb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیش بازی دوتیم پارس جنوبی جم – سپاهان اصفهان