تاریخ انتشار: 1395/11/29 00:55
دروازه بان گل گهر سیرجان مطرح کرد؛
کد خبر: 228586

محمد خزایی: گل گهر مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است

بدون شک گل گهر را باید یکی از تیم های خوب در مرحله برگشت مسابقات لیگ یک دانست که به آرامی به سمت بالای جدول خود را نزدیک می کند.
محمد خزایی: گل گهر مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است

به گزارش فرتاک ورزشی، محمدخزایی سنگربان گل گهر سیرجان که یکی از عوامل مثبت در کسب نتایج مرحله برگشت این تیم به حساب می آید در گفت و گو با فوتبال کاسپین گفت: خدا را شکر در شرایط بسیار خوبی به سر می بریم و گل گهرثابت کرد که دارای پتانسیل بالایی است و از اول فصل تا الان همیشه جزء تیمهای مدعی بوده ایم وبه امید خدا وبا تلاش، آخر فصل به لیگ برتر صعود می کنیم.

سنگربان گل گهر سیرجان در ادامه در پاسخ به این سوال که شرایط آمادگی خودش بعد از سپری نمودن دوران مصدومیت چگونه می باشد؟ گفت: خدا را شکر وضعیت خودم خوب است وبا تمرینات خوبی که انجام می دهیم به آمادگی خوبی رسیده ام و روز به روز هم ان شاله بهتر می شوم .

خزایی که در نیم فصل دوم از چهار بازی که درون دروازه ایستاده یک گل دریافت کرده است، پیرامون این عملکرد مثبت گفت: از اول فصل تا الان در 10 بازی به میدان رفته که 5 گل دریافت نموده ام  که 3 گل آن از روی پنالتی بوده است و خوشبختانه در بازی های برگشت از 4 بازی که درون دروازه قرار گرفته ام تنها یک گل برابر ایرانجوان بوشهر خورده ام و توانستم دروازه را به کمک مدافعان در برابر تیم های مدعی ملوان، اکسین البرز و مس کرمان بسته نگه دارم.

وی افزود: البته همان طور که میدانید از اول فصل بدلیل شکستگی دست و مصدومیتی که دچار شدم مدتی نتوانستم در میدان حاضر شوم ولی الان در شرایط خوبی قرار دارم و هر روز هم بهتر می شوم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با کمک دیگر بازیکنان و کادر فنی خوبی که داریم، نتایج بهتری گرفته و به لیگ برتر صعود نماییم.

خزایی در پایان سخنان خود گفت: شک نداشته باشید که گل گهر یکی از مدعیان صعود خواهد بود و روند ما روز به روز بهتر شده و کسب نتایج خوب در مسابقات برگشت لیگ یک، خود می تواند ادعای من را ثابت نماید و امیدوارم این امر محقق شود چون واقعا این پتانسیل در تیم وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nz8jk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ملوان-گل گهر؛ تقابل 6 امتیازی در سواحل انزلی