تاریخ انتشار: 1395/12/02 13:36
کد خبر: 227867

کی‌روش پرونده یک دو رگه دیگر را رسماً باز کرد

بازیکن دو رگه ایرانی - انگلیسی به صورت جدی زیر ذره‌بین سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار گرفته است.
کی‌روش پرونده یک دو رگه دیگر را رسماً باز کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، کارلوس کی‌روش در سفر اخیر خود به اروپا بازیکنان لژیونر و چند تن از بازیکنان دورگه را زیر نظر گرفته و این امکان وجود دارد که لیست بعدی سرمربی تیم ملی برای دیدار با قطر و چین پر از سورپرایز باشد.

این در حالی است که سرمربی تیم ملی ابتدا راهی هلند شده و عملکرد بازیکنانی مثل جهانبخش و حتی قوچان‌نژاد را زیر نظر گرفت.

 

**کی‌روش پرونده یک دو رگه دیگر را رسماً باز کرد

رایان سیروس تفضلی، مدافع ایرانی – انگلیسی تیم پیتبرو این روزها به صورت جدی زیر نظر کادرفنی تیم ملی ایران قرار دارد.

تفضلی در پست مدافع بازی می‌کند و در این فصل نیز در لیگ یک انگلیس عملکرد قابل قبولی داشته است تا جایی که حدود 2 ماه پیش روزنامه‌ دیلی میل از دعوت این بازیکن به تیم ملی ایران خبر داد و او را سورپرایز سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دانست.

رایان تفضلی مدافع ایرانی الاصلی است که در لیگ دسته یک انگلیس بازی می‌کند. او این فصل عملکرد خیلی خوبی در تیمش داشته و باعث تمجید کارشناسان شده است.

البته کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از مدت‌ها پیش به شدت عملکرد رایان تفضلی را زیر نظر گرفته بود اما پرونده این بازیکن از زمانی باز شد که کی‌روش در سفر اخیر خود حتی قصد داشت به انگلیس سفر کرده و عملکرد این بازیکن را از نزدیک زیر نظر بگیرد.

تفضلی در ساتن انگلیس به دنیا آمده است ولی با توجه به این که پدرش ایرانی است، می‌تواند برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی کند. او فوتبالش را از آکادمی ساوتهمپتون شروع کرده یعنی جایی که الکس اوکسلد چمبرلین (بازیکن کنونی آرسنال و تیم ملی فوتبال انگلیس) در این تیم در کنار او بود.

باید منتظر ماند تا مشخص شود تفضلی در راه بازیکنانی مانند قوچان‌نژاد و دژاگه گام برمی‌دارد یا پرونده او هم مثل بیت‌آشور، نظری و داوری خیلی زود در تیم ملی بسته شد و یا اینکه مانند بازیکنانی مانند دنیل نوروزی و ویلیام آتشکده حضورش در تیم ملی فقط در حد حرف باقی خواهد ماند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwn8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی: تاج باید به اختلاف‌ها ورود می‌کرد، برای فدراسیون متاسفم