تاریخ انتشار: 1395/12/21 17:10
کد خبر: 223753

برانکو، کاندیدای اخلاق شد

هشتمین همایش فرزندان آفتاب پس از دو سال وقفه روز دوشنبه در تالار ایوان شمس برگزار می شود.
برانکو، کاندیدای اخلاق شد

در این مراسم که با همت موسسه نسل آفتاب برگزار می شود، برترین های اخلاق مدار ورزش از ورزشکاران، مربیان، ورزشکاران جانباز و معلول و همچنین مدیران کل استان ها و روسای فدراسیون انتخاب و معرفی خواهند شد.
آرش میراسماعیلی در کنفرانس خبری این مراسم توضیحاتی ارایه داد: «موسسه نسل آفتاب قدمتی ۱۰،۱۲ ساله دارد و هدف از تشکیل آن تاثیرگذاری فرهنگی و اخلاقی در ورزش کشور است. از سال اول دنبال این بودیم تا همایشی را برگزار و کسانی که در طول سال کار اخلاقی موثر انجام می دهند، معرفی کنیم تا به عنوان اخلاق شناخته شوند.»
وی افزود:«انتخاب کاندیداهای ورزشکار اخلاق، بر اساس نظرسنجی از فدراسیون ها، ادارات کل، قهرمانان و جامعه ورزش بوده است. ما این نظرسنجی را از دو ماه پیش آغاز کردیم. در انتخاب نفرات جدا از بعد قهرمانی که آیتم اصلی است، امتیازات خاص دیگری هم در بعد اخلاقی و پهلوانی در نظر گرفته شده است. در این مراسم یک نفر به عنوان ورزشکار برتر انتخاب می شود و سایر نفرات دیپلم افتخار می گیرند. علاوه بر این جوایزی را نیز برای این افراد در نظرگرفته ایم. وزارت ورزش هم قول هایی به ما داده بود که تا الان عملی نشده اند. همچنین تندیسی نمادین که با اسم حضرت امام علی (ع) ساخته شده نیز اهدا می شود.»
میراسماعیلی در ادامه کاندیداهای این مراسم را نیز معرفی کرد: «در بخش آقایان کمیل قاسمی، سهراب مرادی، مجتبی عابدینی و قاسم رضایی، در بخش بانوان کیمیا علیزاده، سارا خادم الشریعه، فرشته کریمی و الهه منصوریان، در بخش پارالمپیکی ها سیامند رحمان، داوود علیپوریان، ساره جوانمردی و زهرا نعمتی، در بخش مربیان برانکو ایوانکوویچ، محمد ناظم الشریعه، هادی رضایی، پیمان فخری و خانم ها سکینه خدابنده لو، فروزان سلیمانی و مهرو کمرانی، در بخش روسای فدراسیون ها رسول خادم، محمدرضا داورزنی و علی مرادی و در نهایت در بخش مدیر کل استان ها بهمن طیبی از گلستان، فرزاد فتاحی از سمنان و ایوب بهتاج از اردبیل کاندیداهای این مراسم هستند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5m9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس تا پایان سال قید رامین را زد.