تاریخ انتشار: 1395/05/12 17:59
کد خبر: 270397

ملایی: حریفان باید از من بترسند

جودوکار المپیکی وزن منهای 81 کیلوگرم ایران با تاکید بر اینکه واهمه ای از حریفان مطرح خود ندارم گفت: انگیزه بالایی برای کسب مدال دارم و حریفان باید از من بترسند.
ملایی: حریفان باید از من بترسند

به گزارش سرویس رزمی فرتاک ورزشی، «سعید ملایی» که روز 19 مردادماه باید به مصاف رقبای خود در سی و یکمین دوره بازی های المپیک برود در گفت وگو با ایرنا، عنوان کرد: معتقدم که در آزمون بزرگی چون المپیک، حریف آسان وجود ندارد و همه مدعی هستند.

وی با اشاره به اینکه جودوکاران اردوها و مسابقات مختلفی را برای حضور در المپیک تجربه کرده اند، اظهار داشت: در آمادگی کامل هستیم و توجه مسئولان ورزش به المپیکی ها نیز سبب شد تا در شرایط خوبی، تمرینات را دنبال کنیم.

ملایی ادامه داد: با حضور نصرت خان ولی اوف سرمربی ازبکستانی، تمرینات مناسبی را انجام دادم و با استفاده از توانایی و شگردهای که دارم، برای تمامی حریفان مشکل ساز خواهم شد.وی با تاکید براینکه شناخت خوبی از تمامی حریفان دارد، بیان داشت: از آنان چیزی کم ندارم و باید نتیجه تمرینات و مسابقاتی که داشته ام را در المپیک بگیرم.جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم ایران، تصریح کرد: بارها با رقبای اصلی ام مبارزه کرده و با غلبه بر جو المپیک، توان رسیدن به مراحل پایانی را دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gz5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جودوکار المپیکی ایران: قول می‌دهم در المپیک کم نگذارم

برترین‌های جودو مشخص شدند
رقابت‌های انتخابی تیم ملی جودوی نوجوانان؛