تاریخ انتشار: 1396/01/25 00:07
کد خبر: 217293

آمار عجیبی که پرسپولیس را برای بازی با الهلال دلگرم می‌کند

با توقف برابر الریان قطر، شانس صعود پرسپولیس از گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شدت کاهش یافت و کار به اما و اگر کشیده شد. حالا اگر پرسپولیسی‌ها خواهان صعود هستند، باید دو بازی آینده را برابر الهلال عربستان و الوحده امارات با پیروزی پشت سر بگذارند. بعید به نظر می‌رسد در روز آخر بردن الوحده در تهران کار سختی باشد، اما پیروزی برابر الهلال واقعا دشوار است؛ به خصوص که سرخ‌ها برای این بازی سروش رفیعی و جلال حسینی را هم در اختیار ندارند.

 

حسینی ستون خط دفاعی پرسپولیس در این فصل بوده و بی‌گمان یکی از ارکان جدی قهرمانی این تیم به شمار می‌آمده است. بدون او پرسپولیس باید با آرایش انصاری، ماهینی، محرمی و ربیع‌خواه در خط دفاعی به مصاف الهلال برود که اتفاق بسیار خطرناکی است. با این همه بد نیست بدانید تنها تجربه آسیایی امسال پرسپولیس بدون جلال حسینی بسیار خوب بوده است! کاپیتان سرخ‌ها در دقیقه70 بازی با الوحده بعد از آنکه سر گل دوم تیم حریف مرتکب اشتباه بدی شد احساس ناراحتی کرد و از زمین تعویض شد. با این حال پرسپولیس بعد از تعویض جلال در 20دقیقه باقی مانده دو گل زد و بازی باخته را برد! شاید همین یک سند باعث دلگرمی تیم برانکو در راه کسب پیروزی سرنوشت‌ساز برابر الهلال باشد.

 

آمار ضعیف الهلال

آنچه مسلم است اینکه الهلال با وجود همه قدرتش با آن تیمی که انتظار می‌رود فاصله زیادی دارد. تیم عربستانی در سه بازی اولش در لیگ قهرمانان موفق به ثبت کلین‌شیت نشد و این کار را فقط در بازی چهارم مقابل الوحده انجام داد؛ آن هم در حالی که تیم اماراتی در اواخر نیمه اول صاحب ضربه پنالتی شد و آن را از دست داد! به این ترتیب به نظر می‌رسد ساختار دفاعی الهلال آسیب‌پذیر است و پرسپولیسی‌ها اگر مرعوب نام این حریف نشوند، می‌توانند آخرین بخت‌های خودشان برای صعود از این مرحله را محک بزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8wlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 افکار برانکو در نقل و انتقالات زمستانی/ گزینه ها در پست های مختلف