تاریخ انتشار: 1395/05/15 19:38
کد خبر: 269745

ترکیب رکابزنان ایرانی در المپیک مشخص شد

کادر فنی تیم ملی نام قادر میزبانی را به عنوان رکابزن تایم تریل ایران در المپیک اعلام کرد.

 به گزارش فرتاک ورزشی، و به نقل از المپیک ایران، تیم ملی دوچرخه سواری ایران در دهمین دوره حضورش در بازیهای المپیک فردا شنبه ساعت ۹ صبح به وقت محلی در مرحله استقامت جاده مسیر ۲۴۱ کیلومتری این دیدارها در ریو را در مصاف با نمایندگان ۶۱ کشور جهان طی خواهد کرد.

تیم سه نفره دوچرخه سواری ایران در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک برزیل در حالی فردا شنبه شانزدهم مردادماه به مصاف رقبای خود در بخش استقامت جاده خواهد رفت که باید مسیر سخت و سنگین ۲۴۱ کیلومتر را طی کند.

طبق برنامه ریزی کمیته مسابقات بازیهای المپیک مسیر مسابقه جاده مردان در المپیک برزیل بیش از ۴۱ کیلومتر تعیین شده است. این رقابت ساعت ۹ صبح به وقت محلی از محل فورت کوپابانا در ریو شروع می شود و رکابزنان با طی ۴ دور در این مسیر در همین محل مسابقه خود را تمام می کنند. رکابزنان نزدیک به ۲۴ کیلومتر از مسیر مسابقه خود را در جاده ساحلی طی می کنند , در بخشی از مسیر سرازیری، شیب های تند ، سنگفرش و سربالایی هایی تیزی نیز وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا رقابتهای المپیک در همه ادوار و به خصوص در بازیهای المپیک ریو جزء سخت ترین دیدارهای بخش جاده جهان شناخته و معرفی شود.

در این رقابتها تیم ایران با ترکیب آروین معظمی گودرزی ۲۶ ساله، میرصمد پورسیدی ۳۰ ساله و قادر میزبانی ۴۰ ساله در بخش استقامت جاده حاضر هست. در این بین تنها قادر میزبانی سابقه حضور در بازیهای المپیک ادوار قبل را داشته و دو رکابزن دیگر اولین تجربه المپیکی خود را خواهند داشت.

در بخش مردان استقامت جاده ۱۴۴ دوچرخه سوار از ۶۱ کشور جهان به رقابت می پردازند. کشورها کلمبیا، بلژیک، اسپانیا با ۵ دوچرخه سوار بیشترین شرکت کننده را در این دیدارها دارند. کشورهای هنگ کنگ، یونان، امارات، اتیوپی، اکوادوور، لائوس، بولیوی، لائوس، مکزیک، آذربایجان .. با یک ورزشکار در این بخش حاضر هستند.کشور برزیل میزبان این رقابتها نیز تنها با یک ورزشکار در مسابقات دوچرخه سواری جاده استقامت مردان شرکت کرده است.

همچنین کادر فنی تیم ملی کشورمان صبح امروز نام قادر میزبانی را به عنوان نماینده ایران در بخش تایم تریل به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد.باتوجه به عملکرد سه رکابزن تیم ملی و باتوجه به آمادگی قادر میزبانی و با موافقت دو ملی پوش دیگر قادر میزبانی به عنوان نماینده شایسته کشورمان معرفی شد.متاسفانه سرماخوردگی روزهای اخیر آروین معظمی دیگر رکابزن آماده و با انگیزه کشورمان موجب شد تا نسبت به گذشته عملکرد این رکابزن تحلیل برود.با این تفاسیر میزبانی که از تجربه بالاتر و آمادگی بیشتری برخوردار است در ماده تایم تریل نماینده کشورمان خواهد بود.

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr6xp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شنبه، آغاز رقابت المپیکی های ایران