تاریخ انتشار: 1396/03/16 16:40
کد خبر: 205695

گریزمان به مورینیو پاسخ منفی داد

مهاجم اتلتیکو اعلام کرد قصد ندارد مادرید را ترک کند.

گریزمان به مورینیو پاسخ منفی داد

به گزارش فرتاک ورزشی ،آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید اعلام کرد قصد ترک این تیم و پیوستن به منچستر یونایتد را ندارد.

دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) محرومیت یکساله فیفا برای اتلتیکومادرید به دلیل عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی را تأیید کرده و این بدان معناست که روخی بلانکو تا ماه ژانویه 2018 نمی‌تواند بازیکن جدید بخرد. این در حالی است که تا پیش از این شایعه پیوستن او به منچستر یونایتد شنیده می‌شد.

 به این ترتیب نه تنها احتمال می‌رفت باشگاه اتلتیکو مادرید از فروش بهترین بازیکنش خودداری کند بلکه حالا خود او هم تأکید کرده است که قصد رفتن ندارد و این کار را در شرایط فعلی باشگاه نادرست می‌داند.

گریزمان در گفت‌و‌گو با شبکه TF1 فرانسه گفت: «CAS محرومیت ما را تأیید کرده است. اتلتیکومادرید نمی‌‌تواند هیچ بازیکنی بخرد. من بعد از مشورت با مشاورم اریک اولاتس تصمیم گرفتم بمانم. باشگاه در مقطع سختی قرار دارد و ترک آن در این وضعیت کار ناجوانمردانه‌ای است. ما با هیات مدیره صحبت کرده‌ایم و قرار بر این شد که یک فصل دیگر به همکاری‌مان ادامه دهیم.»

گریزمان که اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می‌برد و خودش را برای بازی برابر سوئد آماده می‌کند، ادامه داد: «سوالاتی که درباره آینده من شکل گرفته است، کمی آزار دهنده بوده‌اند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdlka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه آغاز تعطیلات مورینیو