تاریخ انتشار: 1396/03/16 16:45
کد خبر: 205692

پشت پرده بازی نکردن معروف در ایتالیا

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با رد کردن تمام شایعاتی که پیرامون سعید معروف و کولاکویچ عنوان شده بود، یک بار دیگر به صورت مفصل تمام اتفاقات قبل از بازی ایران و لهستان را توضیح داد.
پشت پرده بازی نکردن معروف در ایتالیا

به گزارش فرتاک ورزشی،آخرین دیدار تیم ملی والیبال در لیگ جهانی با اتفاقات عجیب و دور از انتظاری همراه بود که خوشبختانه به پیروزی ایران مقابل لهستان و درخشش تعداد زیادی از بازیکنان جوان منجر شد. اما شایعه تنش بین سعید معروف و کولاکویچ قبل از این دیدار مطرح شد که بازی نکردن معروف مقابل لهستان را هم عده ای به این موضوع ربط دادند. وجود حاشیه و نبود روابط مناسب بین بازیکنان و کادر فنی از دیگر حواشی بود که به تیم ملی قبل از دیدار با لهستان نسبت داده بودند اما امروز امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران با رد تمام این حواشی به تشریح کامل دلیل بازی نکردن معروف و تمام اتفاقات قبل از دیدار مقابل لهستان پرداخت.

 

* تب بالا قبل از مسابقه

 

سعید روز مسابقه و بعد از ناهار به پزشک تیم مراجعه کرد و از مشکل گوارشی که داشت به دکتر افروزی گفت. بعد از معاینات و درمان های اولیه ای که صورت گرفت دکتر افروزی تشخیص دادند که سعید بازی نکند بهتر است و برای درمان قطعی بهتر باید استراحت کند. این مساله قبل از بازی اطلاع رسانی شد و به طور قطع قرار بود سعید به این دلیل مقابل لهستان به زمین نیاید.

 

 

 

* سرم نیمه کاره و پافشاری برای بازی

 

وقتی سوار اتوبوس شدیم تا به سالن برویم دیدم سعید سرم خود را نیمه کاره گذاشته و اولین نفر به اتوبوس آمده تا به مسابقه بیاید. من، کولاکویچ و سایرین به او گفتیم بهتر از بازی نکنی و استراحت الان برای تو مهم تر است. این واقعا برای ما بازی مرگ و زندگی نبود که سلامتی سعید را تا این حد به خطر بیاندازیم اما او پافشاری کرد که چیز مهمی نبوده و از وقتی سرم را زده بهتر شده است. با همان وضعیت سعید به سالن آمد و آماده شد تا در مسابقه حاضر شود.

 

 

 

* تهوع دوباره در رختکن

 

با تمام اصرار از سوی کادر فنی سعید اعلام کرد شرایط خوبی دارد و می تواند بازی کند. او حتی به رختکن هم آمد و لباس تیم ملی خود را پوشید. بچه ها در حال آماده شدن بودند که سعید یک بار دیگر جلوی دهانش را گرفت و با حالت تهوع به دستشویی رفت و تب و لرز شدید گرفت. آنقدر تب و لرز بالا بود که چند کاپشن روی او انداختند تا کمی دمای بدن او متعادل شود. او در رختکن ماند و سایر بازیکنان به زمین آمدند.

 

 

 

* تماشای بازی از راه یوتیوب

 

به ناچار سعید در رختکن ماند و بازی را با موبایل خود و از طریق یوتیوب تماشا کرد. در طول بازی من گاهی کنار زمین می رفتم و گاهی در رختکن حاضر می شدم تا جویای حال او باشم. همینطور در رفت و آمد بودم که آن اتفاق برای میرزاجانپور به وجود آمد و من مجبور شدم با او به بیمارستان بروم. خوشبختانه ایران بازی را هم برد و اتفاقات تلخ قبل و حین بازی تا حد زیادی فراموش شد.

 

 

 

* این حد از شایعات باور نکردنی است

 

نمی دانم عده ای دانسته یا نادانسته اخباری از تیم ملی منتشر می کنند که باور کردن آن خیلی سخت است. تیم آنقدر از نظر نشاط و روحیه در سطح بالایی قرار دارد که این همدلی در بچه های کنونی واقعا عالی است اما بعد از برد مقابل لهستان آمدیم و دیدیم این اخبار منتشر شده است که معروف خودش را به مریضی زده و به خاطر تنش با کولاکویچ نمی خواهد بازی کند. فاصله واقعیت تا شایعه را ببینید، واقعا نمی دانم باید چه کرد. این اخبار این نوع شایعات که هیچ پایه و اساسی ندارد می تواند به شرایط تیم لطمه بزند و چه اشکالی داشت صبر می کردند تا تیم به تهران بیاید و از خود کولاکویچ و معروف در کنفرانس های خبری بپرسند تا اینکه شایعه را مطرح کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9gz5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور