تاریخ انتشار: 1395/05/20 11:08
کد خبر: 268724

برنامه مسابقات کاروان ایران در روز پنجم المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کاروان ورزشی ایران امروز چهارشنبه 20 مرداد ماه و در پنجمین روز بازی‌های المپیک ریو در رشته‌های دوچرخه سواری، شمشیربازی و قایقرانی با حریفان رقابت می‌کنند. در رشته دوچرخه‌سواری قادر میزبانی که در روزهای ابتدایی دچار سانحه و مصدومیت شده بود در تایم تریل انفرادی تنها نماینده کشورمان است که ساعت 8:30 صبح به وقت محلی روز سه‌شنبه و ساعت 16 به وقت تهران رقابت می‌کند. در رشته شمشیربازی علی پاکدامن و مجتبی عابدینی نمایندگان شمشیربازی ایران در رشته سابر رقابت‌های المپیک 2016 ریو کار خود را در مرحله مقدماتی آغاز خواهند کرد. مسابقات این رشته از ساعت 8:30 به وقت محلی و 16 به وقت تهران شروع می شود. در صورت رسیدن این دو شمشیرباز به فینال، آنها از ساعت یک بامداد باید به مصاف حریفان خود بروند. در قایقرانی نیز مهسا جاور، نماینده روئینگ تک نفره ایران در رقابت‌های المپیک که توانست به فینال E راه پیدا کند در پنجمین روز بازهم باید به مصاف حریفان خود برود. این مسابقات هم از ساعت 8:30 به وقت محلی و 16 به وقت تهران آغاز خواهد شد.
برنامه مسابقات کاروان ایران در روز پنجم المپیک

به گزارش فرتاک ورزشی، کاروان ورزشی ایران امروز چهارشنبه 20 مرداد ماه و در پنجمین روز بازی‌های المپیک ریو در رشته‌های دوچرخه سواری، شمشیربازی و قایقرانی با حریفان رقابت می‌کنند.

در رشته دوچرخه‌سواری قادر میزبانی که در روزهای ابتدایی دچار سانحه و مصدومیت شده بود در تایم تریل انفرادی تنها نماینده کشورمان است که ساعت 8:30 صبح به وقت محلی روز سه‌شنبه و ساعت 16 به وقت تهران رقابت می‌کند.

در رشته شمشیربازی علی پاکدامن و مجتبی عابدینی نمایندگان شمشیربازی ایران در رشته سابر رقابت‌های المپیک 2016 ریو کار خود را در مرحله مقدماتی آغاز خواهند کرد. مسابقات این رشته از ساعت 8:30 به وقت محلی و 16 به وقت تهران شروع می شود. در صورت رسیدن این دو شمشیرباز به فینال، آنها از ساعت یک بامداد باید به مصاف حریفان خود بروند.

در قایقرانی نیز مهسا جاور، نماینده روئینگ تک نفره ایران در رقابت‌های المپیک که توانست به فینال E راه پیدا کند در پنجمین روز بازهم باید به مصاف حریفان خود برود. این مسابقات هم از ساعت 8:30 به وقت محلی و 16 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45egxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرزام: بهترین عملکرد جاور صعود به مرحله یک چهارم نهایی است