تاریخ انتشار: 1396/03/25 00:52
کد خبر: 203557

جعبه سیاه خرید منتفی شده استقلال/ منصوریان راضی نیست؟

استقلال در طول فصل نقل‌وانتقالات تلاش زیادی کرد شایان مصلح را جذب کند، اما این بازیکن با آبی‌پوشان توافق نکرد و به سرعت قراردادش با پرسپولیس را به امضا رساند. ظاهرا استقلالی‌ها از منتفی شدن این انتقال خیلی عصبی هستند، چرا که مسوول نقل‌وانتقالات این باشگاه چند موضع تند علیه مصلح و باشگاه پرسپولیس اتخاذ کرده. سوال مهم اما این است که پشت پرده این خرید لیگ یکی چه بود و چرا حالا عدم انجامش، چنین خشمی را در اردوگاه آبی‌ها به وجود آورده؟
 

پست تخصصی شایان مصلح دفاع چپ است و این بازیکن فصل گذشته در این منطقه عملکرد خوبی داشته. بنابراین وقتی قرار بوده او مثلا با قراردادی 800میلیونی استقلالی شود، طبعا برای نیمکت‌نشینی به تهران نمی‌آمده. استقلال فصل گذشته در پست دفاع چپ یعقوب کریمی را داشت که اصلا چنگی به دل نزد و احتمال جدایی‌اش از جمع آبی‌ها خیلی زیاد است. نفر جایگزین او هم میلاد زکی‌پور بود؛ بازیکنی که همراه منصوریان از نفت به استقلال آمد و از نیم‌فصل دوم همزمان با موج جوانگرایی در این تیم فیکس شد.

 

در این شرایط اصرار آبی‌ها به جذب شایان مصلح شاید نشان می‌دهد آنها از عملکرد هیچکدام از دو دفاع چپ‌شان رضایت کامل ندارند و دنبال نفر جدیدی برای این پست بودند. حالا با منتفی شدن حضور مصلح، باید دید مسوولان باشگاه دنبال گزینه دیگری می‌روند و یا سعی می‌کنند با حفظ یعقوب کریمی و فیکس نگه داشتن زکی‌پور، به همان روند شش ماه گذشته ادامه بدهند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g75zx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگ بزرگ جلوی استقلالی شدن ستاره موردعلاقه برانکو/ 2 بازیکن جوان استقلال در قبال پدیده