تاریخ انتشار: 1396/04/09 12:37
کد خبر: 199742

پریشیچ و بروزوویچ از فهرست بازیکنان فروشی اینتر خارج شدند

باشگاه اینتر 2 بازیکن کروات خود را از لیست بازیکنانی که در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال قصد فروش‌شان را داشت، خارج کرد.
پریشیچ و بروزوویچ از فهرست بازیکنان فروشی اینتر خارج شدند

به گزارش فرتاک ورزشی ،با موازنه دخل و خرج باشگاه اینتر و رسیدن این باشگاه به معیارهای قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا، ایوان پریشیچ از فهرست بازیکنان فروشی نراتزوری خارج شد.

طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، امروز (جمعه) آخرین مهلت یوفا برای باشگاه‌های اروپایی جهت تراز کردن دخل و خرج‌شان است و باشگاه اینتر برای انجام این کار 30 میلیون یورو نیاز داشت که در ابتدا تصور می‌شد برای تهیه آن مجبور شود ستاره کروات خود را به یکی ازمشتریانش از جمله منچستریونایتد بفروشد. مارسلو بروزویچ، دیگر بازیکن کروات اینتر هم جزو کسانی بود که تصور می‌شود توسط اینتر به فروش برود به خصوص که او مشتری پروپاقرصی مانند زنیت سنت پترزبورگ داشت.

اکنون اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که باشگاه اینتر توانسته 30 میلیون یوروی مورد نیازش را از منابعی دیگر تأمین کند و به این ترتیب از فروش پریشیچ و بروزوویچ منصرف شده است. با این حال تصور می‌شود که این باشگاه هافبک آرژانتینی‌اش اور بانگا را در ازای 9 میلیون یورو به سویا، فدریکو دیمارکو را در ازای 4 میلیون یورو به اف‌سی سیون، سنا میانگوئه را در ازای 3.5 میلیون یورو به کالیاری، فابیو اگوئلفی را به آتالانتا و آندرو گراویلون را به تیم بنتونتو در ازای 1.5 میلیون یورو بفروشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmwym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل سفر روز گذشته مورینیو به زاگرب
آقای خاص در مصاحبه با HNTV عنوان کرد