تاریخ انتشار: 1396/04/09 13:05
کد خبر: 199732

هیات مدیره استقلال غریبه نیستند/ تجربه فصل گذشته بسیار تلخ بود

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه اعضای جدید هیئت مدیره کاملاً با شرایط آشنایی دارند گفت: کادر فنی و بازیکنان می توانند به این اعضا اعتماد کامل داشته باشند.
هیات مدیره استقلال غریبه نیستند/ تجربه فصل گذشته بسیار تلخ بود

به گزارش فرتاک ورزشی ،ایمان عالمی در خصوص عملکرد آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات لیگ هفدهم گفت: سال گذشته استقلال چه در جذب بازیکن و چه در طول مسابقات لیگ شانزدهم فراز و نشیب زیادی داشت. آنها نتوانستند عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات داشته باشند و همین مسئله باعث شد تا در نیم فصل اول، نتایج خوبی را هم کسب نکنند و حتی برخی دشمنان به ظاهر دوست نما مترصد این بودند که کادر فنی را برکنار کرده و نفرات مورد نظر خودشان را جایگزین کنند.

وی تأکید کرد: اما در نیم فصل دوم استقلال با کمک بازیکنان جوانش، موفق شد نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در پایان فصل از رده پانزدهم جدول به نایب قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تجربه فصل گذشته که بسیار تلخ هم بود باعث شد که مدیران استقلال به همراه کادر فنی نقل و انتقالات این فصل را با جدیت شروع کرده و با جذب بازیکنان مورد نیاز نقاط ضعف را پوشش داده و خود را آماده شروع لیگ کنند. حضور پژمان منتظری، بیت سعید، شجاعیان و چند بازیکن جوان دیگر نشان داد که کادر فنی هوشیارانه عمل کرده و نمی خواهد در این فصل امتیازی را از دست بدهد.

عالمی در خصوص جذب مجتبی جباری به استقلال نیز اظهار داشت: عملکرد خوب مجتبی در سالهای گذشته بر هیچ کس پوشیده نیست. او بازیکن با تجربه و بزرگی است و می تواند در کنار امید ابراهیمی، رهبری خط میانی را بر عهده گرفته و با پاس های دقیق و زیبایش مهاجمان استقلال را در موقعیت گل زنی قرار دهد.

وی درباره نقاط ضعف آبی پوشان نیز گفت: نمی توانیم به صراحت بگوییم که هیچ تیمی نقطه ضعفی ندارد، در طول فصل همه تیم ها دارای نقاط ضعف هستند و با جذب بازیکنان جدید به دنبال پوشش ایرادهایشان هستند. استقلال در فصل گذشته نقاط ضعف زیادی داشت اما با جذب بازیکنانی جدید برای این فصل، تقریباً نقاط ضعفش را برده اما اعتقاد دارم که باز هم کمی ایراد در استقلال وجود دارد کادر فنی باید با داشته هایش آنها را برطرف کند.

عالمی در خصوص اعضای جدید هیات مدیره نیز تصریح کرد: خوشبختانه کسانی که به عضویت هیات مدیره استقلال درآمده اند غریبه نیستند. جواد قراب یکی از پیشکسوتان است که سالهای زیادی در تیم بوده و با مشکلات این تیم آشناست. دکتر قریب که وی نیز مدیرعامل این باشگاه بوده و به خوبی این تیم را می شناسد. حسن زمانی که مدتها عضو هیات مدیره است و کاملاً مسائل و مشکلات باشگاه را درک می کند و اعتقاد دارم حضور اینها می تواند پشتوانه خوبی برای کادر فنی و بازیکنان باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص انتقادات غیرسازنده ای که این روزها از کادر فنی و مدیرعامل استقلال انجام می گیرد اظهار کرد: انتقاد اگر سازنده باشد لازمه فوتبال ماست و می تواند راهگشای ورزش ما باشد. اما متأسفانه این روزها عده ای در فضای مجازی هجمه های زیادی را علیه منصوریان و افتخاری در پیش گرفتند که کار بسیار غلطی است. آنها از درون باشگاه بی خبر هستند و تنها ظواهر را می بینند و براساس همین ظواهر نقدهای مخربی انجام می دهند و اعتقاد دارم وحدت و همدلی را در بین هواداران از بین می برند. فضای مجازی اگرچه در برخی از زمان ها بسیار سازنده است  اما نگران کننده و مخرب هم هست. البته اعتقاد دارم افتخاری به منصوریان و دیگر کسانی که در این چند وقت در فصل نقل و انتقالات زحمات زیادی کشیدند تا بتوانند یک تیم خوب را روانه لیگ هفدهم کنند از انتقادات سازنده درس گرفتند و به انتقادات مخرب اهمیتی ندادند تا بتوانند بازیکنان خوب و مورد نظر را جذب کنند.

عالمی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال، فصل سختی را پیش رو دارد با جذب این نفرات انتظارات هواداران بالا رفته، کادر فنی باید هوشیار باشد و در طول فصل به گونه ای عمل کند که بتواند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5dba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور دو استقلالی و یک پرسپولیسی و غیبت رضایی/منصوریان فوتبال لیدرهای استقلال را قطع کرد
گزارش تمرین استقلال