تاریخ انتشار: 1396/04/13 14:27
کد خبر: 198656

سرمربی فرش‌آرا: برای پیروزی به ساوه می‌رویم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهدگفت: برای کسب سه امتیاز مقابل شهرداری ساوه تمام تلاش خود را خواهیم‌کرد.
سرمربی فرش‌آرا: برای پیروزی به ساوه می‌رویم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهدگفت: برای کسب سه امتیاز مقابل شهرداری ساوه تمام تلاش خود را خواهیم‌کرد.

محسن خبیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم فرش‌آرا برای بازی در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه بعد از بازی هفته اول مقابل آذرخش بندرعباس که برنده اعلام شدیم، توانستیم تمرینات خود را دنبال کنیم، باتوجه به لغو بازی هفته اول، یک بازی تدارکاتی برگزارکردیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در خصوص شرایط لیگ برتر امسال خاطر نشان کرد: قطعا لیگ برتر امسال باید با نظم بیشتری برگزار شود، متاسفانه در هفته نخست تیم آذرخش بندرعباس به دلایلی رو در روی ما قرار نگرفت.

وی افزود: تیم شهرداری ساوه که پیش از این با مشکلات درون‌تیمی دست و پنجه نرم می‌کرد، خوشبختانه مشکلاتش حل شده و با تمام قوا در برابر فرش‌آرا قرار خواهدگرفت. در کل امیدوارم مشکلات تیم‌های لیگ برتری کاهش یابد و امسال شاهد برگزاری لیگ باکیفیتی باشیم. در هفته دوم لیگ برتر با تیمی بازی داریم که تماشاگران خون‌گرمی دارد. کار دشورای مقابل تماشاگران این تیم در ساوه خواهیم‌داشت.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم‌کرد که سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنیم تا با آمادگی کامل و روحیه‌ای بالا به واسطه کسب هر شش امتیاز ممکن از دو بازی نخست، برای بازی‌های آینده آماده شویم.

خبیری عنوان کرد: در گذشته به عنوان مربی در تیم شهرداری ساوه کار کرده‌ام و باید یادآور شوم که این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر رساندم. شناخت خوبی از این تیم و مردم خون‌گرم ساوه دارم.

وی خاطرنشان کرد: امسال سعی خواهیم‌کرد، بهترین نتیجه را در لیگ برتر کسب کنیم و در نهایت به جایگاهی مناسب دست یابیم. فرش‌آرا می‌تواند پدیده مسابقات لیگ برتر امسال شود.

سرمربی تیم  فوتسال فرش‌آرا درباره غیبت قدرت بهادری در تیم فرش‌آرا هم گفت: قدرت بهادری بازیکن بزرگی است و نبودش در تیم مشهود است، با توجه به قراردادی که با باشگاه نفت عراق دارد باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا همراه با این تیم حاضر شود ولی قطعا پس از پایان این مسابقات با آمادگی کامل به فرش‌آرا  اضافه خواهدشد.

خبیری درخصوص محرومان و مصدومان تیمش در هفته دوم گفت: خوشبختانه در این بازی مصدوم و محروم را نداریم و آماده‌ایم تا با حضور تمامی نفرات خود در این رقابت پیروز باشیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5plp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر ۳ باره نتیجه یک بازی در لیگ فوتسال!

تغییر ۳ باره نتیجه یک بازی در لیگ فوتسال!