تاریخ انتشار: 1396/04/16 17:21
کد خبر: 197921

بارتومئو: این عصر، عصر مسی است؛ به کمک لئو، مفهوم بارسلونا در دنیا تغییر کرده است

رییس بارسلونا درباره تمدید قرارداد ستاره اصلی بارسلونا صحبت می کند.

به گزارش فرتاک ورزشی ، بنا به گزارشات، دستمزد لیونل مسی طی قرارداد جدید وی، 565 هزار یورو در هفته است. بارسلونا اذعان می کند که برای اعطای این دستمزد به مسی، توصیه های یوفا را رد کرد.

به گزارش FFT، شایعاتی مبنی بر اینکه دستمزد جدید مسی می تواند قوانین فرپلی مالی یوفا را نقض کند به گوش می رسد اما جوزپ ماریا بارتومئو این موضوع را رد می کند.

مذاکرات مان از چند ماه پیش شروع شد، وقتی این موضوع را با پدر مسی در میان گذاشتم. به او گفتم که باید بر سر قرارداد جدید لئو، مذاکره کنیم. همه می دانیم که تابستان سال گذشته، برای لئو بد گذشت. مسائل مالی و مالیاتی، او را اذیت کردند. اجازه دادیم چند ماه بگذرد تا زمان مناسب از راه برسد، سپس به خورخه مسی گفتم که باید درباره تمدید قرارداد لئو صحبت کنیم.  او به من گفت که با پسرش صحبت خواهد کرد. بعد از صحبت های شان، نتیجه را از خود لئو جویا شدم. به او گفتم که باید درباره آینده با هم صحبت کنیم. او گفت که می خواهد در تیم بماند و با پدرش صحبت کرده است. تمام ماجرا همین بود.

نمی توانم مبلغ قرارداد جدید مسی را فاش کنم اما او بهترین بازیکن دنیا است و باید به اندازه بهترین بازیکن دنیا به او دستمزد بدهیم؛ شاید هم بهترین بازیکن تاریخ. هیچ فردی به اندازه مسی، به بارسلونا خدمت نکرده است. سران لالیگا و یوفا به ما توصیه کردند که دستمزد لئو را از میزان مشخصی بیشتر نکنیم اما هیچکس برای ما، سقف قراردادی تعیین نکرد. ما به توصیه ها توجه نکردیم و قراردادی بیشتر از آن میزان، با مسی بستیم. اما ما قادر به پرداخت این مبلغ هستیم.

مسی از ما درخواست خرید بازیکن خاصی را نکرده است. مسی و هم تیمی هایش وقتی با هم ملاقات می کنند، درباره بازیکنان هم گپ می زنند اما کسی که در بارسلونا بازیکن می خرد، مدیر ورزشی تیم، یعنی روبرتو فرناندز است.

رونالدینیو خنده را، اینیستا تعادل را و مسی هنر و نبوغ را همراه با خود به باشگاه آوردند. رونالدینیو، تغییرات را در بارسلونا آغاز کرد اما مسی، کسی بود که بارسلونا را تغییر داد. این عصر، عصر مسی است. به کمک لئو، مفهوم بارسلونا در دنیا تغییر کرده است. لئو، مادر تمامی شمایل بارسلونا است و در تمامی آن ها می درخشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xaxaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 خوشحالی مربی سابق تیم رقیب از تمدید قرارداد مسی