تاریخ انتشار: 1395/05/23 17:03
زضا شاهرودی:
کد خبر: 267990

پرسپولیس زیبا بازی نمی کند / این مدافع در حد پرسپولیس نیست

مربی سابق سیاه جامگان معتقد است پرسپولیس بازی های زیبایی را ارائه نمی دهد.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، رضا شاهرودی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است پرسپولیس بازی های زیبایی را ارائه نمی دهد. او همچنین درباره دلایل جدایی اش از سیاه جامگان توضیحاتی را داد که در ادامه می خوانید.

 

عملکرد پرسپولیس را در 4 بازی اخیر چطور دیدید؟

به نظرم آن ها هنوز شکل لازم را در این 4 هفته نگرفته اند و بازی های زیبایی را ارائه نکرده است، تنها مزیت تیم این است که خوب امتیاز گرفته است.

 

دلیل این بازی هایی که می گویید زیبا نیست چه بوده؟

به نظرم بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمده اند هنوز هماهنگ نشدند و باید به آن ها زمان داد، معتقدم این تعطیلات یک ماهه فرصت خوبی برای پرسپولیس است که به این هماهنگی برسد.

 

انتقاداتی هم نسبت به ربیع خواه مطرح بود، دفاع چپ پرسپولیس را چطور دیدید؟

من معتقدم باید به او زمان داد، می گویند در حد پرسپولیس نیست ولی باید تلاش کند به این سطح برسد، ضمن اینکه به نظر من ربیع خواه می تواند دفاع وسط بازی کند و انصاری به پست خودش برگردد.

 

اوکراینی های پرسپولیس نظر شما را به خودشان جلب کردند؟

من نمی دانم آن ها اگر آماده نیستند چرا خریداری شدند و اگر آماده هستند چرا روی نیمکت می نشینند. وقتی بازیکن خارجی می گیریم باید حواس مان باشد که یک سر و گردن بالاتر از بقیه باشند.

 

ظاهرا از سیاه جامگان هم جدا شده اید؟

 

بله، کاظمی درخواست کرد که در کنار تیم باشم ولی چون دو دختر دو قلو دارم نمی توانستم از آن ها دل بکنم و گفتم هروقت تصمیم گرفتم، حتما اعلام می کنم و می آیم.

 

این جدایی ربطی به اختلاف تان با مالک باشگاه نداشت؟

چرا نداشت؟ پول ندارند بدهند و برای زحمت پارسال مان هم واحد داده اند که دست کاظمی است و باید فروش برود تا ما پول مان را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlpzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی کیفیت ترین بازیکن پرسپولیس را بشناسید