تاریخ انتشار: 1396/04/21 12:33
کد خبر: 196630

پانادیچ، مربی پرسپولیس: آینده خوبی برای درویش وند پیش بینی می کنم؛ بیرانوند و رادوشوویچ می توانند در اروپا بازی کنند

مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس می‌گوید که قرعه این تیم در هفته‌های نخست لیگ برتر خوب و مناسب است.

دروازه بانان پرسپولیس-مربی دروازه بانان پرسپولیس-مربی پرسپولیس-پرسپولیس-تمرینات پرسپولیس

 

به گزارش فرتاک ورزشی ،ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی با سایت رسمی این باشگاه، به تمجید از دروازه‌بان جوان این تیم پرداخت و همچنین قرعه تیمش در لیگ برتر را مناسب دانست.

از اردوی اوکراین شروع کنیم.

قبل از هر چیزی از بانیان و سازمان‌دهندگان این اردو تشکر می‌کنم. ما در اوکراین شرایط خوبی داریم. هتل و محل تمرین ما کیفیت بالایی دارند. همیشه در اوکراین بهترین شرایط برای تیم ما وجود داشته است.

از روند آماده‌سازی دروازه‌بان‌ها صحبت کنید.

باید از دروازه‌بانان‌مان بابت کار عالی که انجام می‌دهند، تشکر کنم. آنها حداکثر توان خود را می‌گذارند و تمرینات بسیار سختی دارند. خیلی واضح و مشخص است که آنها دوست دارند در پرسپولیس پیشرفت کنند.

وضعیت علیرضا بیرانوند چطور است؟

وضعیت بیرانوند که مشخص است. او خودش را برای تیم ملی آماده می‌کند، اما قبل از همه، خودش را برای پرسپولیس آماده می‌کند. در مورد بیرانوند و رادوشویچ نیازی نیست کلمات زیادی مصرف کنم و زیاد حرف بزنم. آنها دروازه‌بانان سطح بالا و حرفه‌ای هستند که می‌توانند در اروپا و در هر تیمی که بخواهند بازی کنند. من می‌خواهم در مورد دروازه‌بان جوان‌مان صحبت کنم که روز به روز نشان می‌دهد که پیشرفتش کاملاً مشهود است. من به عنوان مربی «درویش‌وند» فقط می‌توانم از او تمجید کنم، چون از زمانی که به اینجا آمده، خیلی خیلی پیشرفت داشته است. امیدوارم مسئولان تیم ملی نگاه و توجه بیشتری به او داشته باشند، چون مدام سعی و تلاش می‌کند. او دوست دارد خودش را تعمیر و پیشرفت کند. شانسی خوبی هم که آورده،‌ این است که در کنارش بیرانوند و رادشویچ حضور دارند. آنها تجربه زیادی دارند که درویش‌وند از تجربه‌های آنها استفاده می‌کند. من آینده خیلی خوبی برای درویش‌وند پیش‌بینی می‌کنم.

گویا اعتقاد دارید که درویش‌وند حتی می‌تواند به تیم جوانان دعوت شود.

بله، او قطعاً می‌تواند این کار را بکند. واقعاً باید به او در سطح ملی توجه شود. درویش‌وند قبلاً هم در تیم ملی حضور داشته، اما نمی‌دانم چرا الان دیگر دعوت نمی‌شود. الان کاملا استحقاق حضور در تیم ملی را دارد.

چقدر طول می‌کشد تا دروازه‌بان‌ها به آمادگی 100 درصد برسند؟

تا بازی با نفت تهران در سوپر جام، باید آماده شوند. یعنی به اینجا (اوکراین) آمدیم که برای سوپر جام و لیگ برتر آماده شویم. لیگ قهرمانان آسیا هم که شرایط خاص خودش را دارد. حداکثر انگیزه را بچه‌ها در این بازی‌ها خواهند داشت.

چه نظری در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر و قرعه پرسپولیس در این مسابقات دارید؟

فکر می‌کنم در 5 هفته نخست، برنامه و قرعه خیلی خوبی داریم. امیدوارم در این بازی‌ها حداکثر امتیازات را کسب کنیم. خواسته قلبی من این است، اما تا پایان لیگ کار خیلی سختی خواهیم داشت. ما رقبای سرسختی مثل استقلال و سپاهان داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvmpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مربی کروات پرسپولیس به قرعه‌کشی لیگ هفدهم