تاریخ انتشار: 1396/04/21 12:47
مجتبی سرآسیایی : در مورد احمدی از حقمان کوتاه نمی‌آییم
کد خبر: 196625

عده‌ای معلوم‌الحال در مورد قراردادها سمپاشی کرده‌اند!

قائم مقام باشگاه شهرخودرو گفت:با آغاز نقل‌و‌انتقالات یک عده معلوم الحال علیه تیم ما سمپاشی‌های ناجوانمردانه‌ای به راه انداختند و عنوان کردند که قراردادهای ما با بازیکنان میلیاردی بوده است.
عده‌ای معلوم‌الحال در مورد قراردادها سمپاشی کرده‌اند!

به گزارش فرتاک ورزشی ،به نقل از سایت باشگاه پدیده خراسان، مجتبی سرآسیایی اظهار کرد: با توجه به رضایت مدیران باشگاه از عملکرد رضا مهاجری در فصل گذشته ،پیش از پایان مسابقات قرار داد وی را تمدید کردیم و از همان زمان به دنبال برنامه ریزی برای حضور پرقدرت در لیگ برتر هفدهم بودیم.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد:ما برای این منظور لیستی را برای جذب بازیکنان مدنظر از سرمربی تیم گرفتیم و به محض پایان لیگ شانزدهم رایزنی خود را برای جذب نفرات مد نظر انجام دادیم.

نگرش مثبت مدیران

مجتبی سرآسیایی تصریح کرد:به لطف خدا نگرش مدیران شرکت پدیده بسیار مثبت است و بحث تیم به عنوان یک ویترین خوب برای مجموعه پدیده و سرمایه‌ای مطلوب برای مردم استان یک تفکر مثبت در این شرکت می باشد. ما همچنین نگرش مثبتی را در میان مدیران استان نسبت به تیم داریم؛ خصوصا بخش دادستانی که مرتبط با کارهای ما است و طی یکی دو سال گذشته کمک‌های بسیار زیادی به ما کرده است. وی ادامه داد: تعامل این عزیزان برای ما امیدوارکننده است که به روزهای خوبی رسیده‌ایم و انشاالله در بازه زمانی محدود به شرایط آرمانی خواهیم رسید که این ثمره تلاش مدیران باشگاه به ویژه دکتر کریمویی مدیرعامل باشگاه می باشد و همه اینها منتج به نتایجی در خور نام استان خراسان خواهد شد. همه این تلاشها فقط و فقط با حمایت و انرژی بسیار بزرگ و همه جانبه ی مردم فوتبالدوست و همچنین مسئولان فهیم استان و رسانه های محترم به ثمر خواهد نشست.

مجتبی سرآسیایی قائم مقام باشگاه پدیده خراسان افزود:به منظور آماده سازی تیم خیلی زودتر از بسیاری تیم ها تمرینات خود را در مشهد آغاز کردیم و بر این اساس بیش از ۴٠ روز می باشد که از شروع تمرینات ما می گذرد.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد:تلاش کردیم در راه جذب بازیکنان نفراتی را به تیم اضافه کنیم که براساس نظر کادر فنی بتوانند نقاط ضعف تیم در فصل گذشته را جبران نمایند. در این بین چند بازیکن فصل گذشته مثل جعفری، روشنگر ، احمدی، شاکری و … نیز از تیم جدا شدند و به این منظور ما نفراتی دیگر را جایگزین آنها کردیم.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد:در خط دفاع محمد خانزاده،بابک حاتمی،در خط میانی اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، در خط حمله امین قاسمی نژاد و محمد قاضی شاخص ترین نفراتی بودند که به تیم اضافه شدند.

مجتبی سرآسیایی با اشاره به جوانگرایی باشگاه پدیده گفت:یکی از مهمترین اهداف ما استفاده از بازیکنان جوان بوده است. فصل گذشته نیز کادر فنی از نفرات جوان و البته بومی تیم همچون حسین مهربان که آینده بسیار خوبی دارد و البته سینا زامهران بهره برد و برای لیگ هفدهم نیز علاوه بر حفظ آنها رضا صدری و دانیال کردستانی نیز که بازیکنان بومی و از تیم های پایه پدیده بودند به تیم اضافه شدند. همچنین دو بازیکن تیم ملی جوانان یعنی محمد آقاجانپور و محمد مهدی مهدیخانی نیز به تیم اضافه شدند.

مجتبی سرآسیایی درباره اردوی ترکیه تیم پدیده نیز گفت:اردوی آماده سازی خود را از ٩ تیرماه در کمپ گرین پارک ترکیه آغاز کردیم و اعتقاد داریم که اردوی بسیار خوب و با کیفیت بالایی را برگزار کردیم. برنامه ریزی ما انجام ٣ بازی بود اما با تلاشهایی که مسلم فیض الهی در ترکیه برای ما انجام داد،شرایط بهتری به وجود آمد و تیم توانست ۶ مسابقه تدارکاتی را در اردوی ١٢ روزه خود برگزار کند.

مجتبی سرآسیایی افزود:کیفیت تیم هایی که با آنها بازی کردیم بسیار بالا بود و آنها نیز خود را آماده برگزاری مسابقاتشان می کردند همین موضوع کمک خوبی به ما کرد.به عنوان مثال بازی با آدانا اسپور ترکیه، تیم ملی زیر٢٣ سال عمان و تیم گسترش فولاد تبریز بازی های سنگینی بود که به کادر فنی ما کمک کرد تا در آستانه مسابقات لیگ برتربه ترکیب ایده آل خود نزدیک شوند و در کنار آن هماهنگی بازیکنان نیز بسیار بالا رفت.

مجتبی سرآسیایی درباره پیش بینی اش از حضور پدیده در لیگ هفدهم گفت:خوشبختانه قرعه بهتری نسبت به فصل پیش برای ما رقم خورده است. تمام برنامه ریزی ما حضور مقتدرانه در این مسابقات است و کریمویی به عنوان مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره نیز در این راه شبانه روزی تلاش می کنند.البته فوتبال هیچ زمانی قابل پیش بینی نیست اما ما می دانیم که مردم خراسان حقشان این نیست که تیم هایشان همیشه در رده های پایین جدول باشند و برای خوشحال کردن مردم چشم به رده های بالایی جدول و کسب سهمیه آسیایی داریم. افراد و بازیکنان بزرگی را دور هم جمع کرده ایم و با آنها می‌خواهیم پله های بالاتری را بگیریم.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد:اعتقاد ما بر این است که امسال لیگ بسیار فشرده و البته سختی را در پیش داریم و نمی توانیم برای لحظه ای، وقفه در کار داشته باشیم چرا که این وقفه ها ما را از رسیدن به هدف اصلی مان دور می کند.

سرآسیایی افزود:در کنار تلاشی که کادر مدیریتی، کادر فنی ،بازیکنان و سایر عوامل تیم برای دستیابی به موفقیت دارند، امسال ما به حمایت بیشتر مسئولین استانی هم نیاز داریم به ویژه در خصوص استفاده از ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) که کمک زیادی به فوتبال می تواندکند.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد :ما در خواست خود را برای برگزاری بازیهایمان در ورزشگاه امام رضا(ع) داده ایم و یوسفی مدیرعامل قبلی تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز در این باره خیلی کمک کرد و حتی یک جلسه تمرین را در این ورزشگاه برگزار کردیم.خوشبختانه نگاه بسیار خوبی هم از سوی شخص تولیت محترم آستان قدس رضوی به مقوله ورزش وجود دارد و با انتخاب دکتر جواهری که از متخصصین ورزش هستند به هنوان مدیرعامل جدید تربیت بدنی آستان قدس رضوی ، قطعا پروسه روند استفاده تیم ها از این ورزشگاه سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

مجتبی سرآسیایی افزود:به هر شکل ما باید آمادگی این مسئله را داشته باشیم که در همان ورزشگاه ثامن الائمه(ع) نیز بتوانیم بازیهای خود را برگزار نماییم اما مسلما همه تلاشمان برای برگزاری بازیها در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد است.

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان همچنین درخصوص حواشی که برخی افراد درباره قراردادهای بازیکنان این تیم به راه انداختند گفت:متاسفانه با آغاز فصل نقل و انتقالات یک عده افراد معلوم الحال علیه تیم ما سمپاشی های ناجوانمردانه ای به راه انداختند و عنوان کردند که قراردادهای ما با بازیکنان میلیاردی بوده است.البته این حرف ها از سر جاهل بودن این افراد و برای بهم ریختن تمرکز تیم بوده است اما واقعا این طور نبوده است.

مجتبی سرآسیایی مدیر تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد:بودجه تیم ما نسبت به فصل قبل تغییر چندانی نداشته است.از زمانی که تیم پدیده وارد فوتبال شده است همین افراد به دلیلی که برای ما هم مجهول است، هجمه های سنگینی را بر علیه تیم ما به راه انداخته اند اما ما هیچ وقت به دنبال پرداختن به این حواشی نبودیم و بیشتر از اینکه بخواهیم به دنبال مصاحبه و جواب دادن باشیم ، متمرکز کار خودمان بودیم و به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ خود می باشیم. مرام باشگاه پدیده نیز همین است که به دنبال ایجاد حاشیه نباشد و انشالله به مدد امام رضا(ع) و کمک همه مردم خوب شهر و استان و اهالی فوتبال بتوانیم شرایط خوبی را در فوتبال کشور به دست آوریم.

مجتبی سرآسیایی ادامه داد: در بحث هایی که مطرح می شود در رابطه با بازیکنایی که گرفتیم باید بگویم که بازیکنان برای انتخاب باشگاه فقط پول و قرادادشان را در نظر نگرفتند و به مسایل مهمی چون شخصیت باشگاه و تیم ،هدفگذاری باشگاه برای فصل آتی و همچنین بازیکنان هم تیمی و نگرش کادر فنی توجه کردند و در نهایت به پدیده اضافه شدند.

مجتبی سرآسیایی افزود: ما امسال یک اسپانسر قوی را در کنار تیم خواهیم داشت که پیش از آغاز رقابت ها از آن اسپانسر رونمایی خواهیم کرد .اردوی ترکیه را نیز با استفاده از منابعی که از طریق اسپانسر به دست آوردیم،برگزار کردیم.

مجتبی سرآسیایی درباره وضعیت مصطفی احمدی نیز گفت:موضوع این بازیکن از سوی باشگاه پدیده در حال پیگیری است و تا پیش از شروع مسابقات جواب آن مشخص می شود. به هر حال احمدی با پدیده قرارداد داشته است و نباید با تیم دیگری قرارداد امضا می کرد. بیشتر از این هم نمی خواهیم به وضعیت این بازیکن بپردازیم و زمان همه چیز را مشخص می کند و ما نیز از حق باشگاه کوتاه نخواهیم آمد.

مجتبی سرآسیایی درخصوص شروع تمرینات پدیده در مشهد نیز گفت:از روز یکشنبه هفته آینده استارت خود را در مشهد خواهیم زد و با تعامل و تفاهمی که از سوی دانشگاه فردوسی با باشگاه انجام شده است ، تمرینات خود را در زمین چمن دانشگاه فردوسی برگزار خواهیم کرد. در این مسیر دکتر طاهری خیلی به باشگاه ما لطف کردند و یکی از زمین های چمن این دانشگاه را برای انجام تمرینات در اختیار تیم گذاشتند تا با استفاده از امکانات بسیار مفید دانشگاه فردوسی در جهت پیشبرد اهداف حرفه ای باشگاه قدم برداریم . البته ما در کنار زمین دانشگاه فردوسی، در منزل آباد نیز زمین چمن دیگری را هم دراختیار داریم تا انشالله برای تمرینات به مشکلی بر نخوریم .

در زمان باقی مانده تا شروع مسابقات قصد داریم دو بازی تدارکاتی دیگر را هم در مشهد برگزار نماییم که یکی از آنها مقابل تیم برق نوین شیراز خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vjk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار