تاریخ انتشار: 1396/06/17 18:36
کد خبر: 184270

حسینی مدیرعامل صندوق حمایت ازقهرمانان درگذشت

غلامحسین حسینی، رئیس هیأت مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش امروز دار فانی را وداع گفت.
حسینی مدیرعامل صندوق حمایت ازقهرمانان درگذشت
غلامحسین حسینی صبح امروز و پس از سه سال مبارزه با بیماری سرطان ریه دعوت حق را لبیک گفت.وی که از مدیران باسابقه و خوشنام ورزش کشور بود، از روز گذشته به دنبال تشدید بیماری به کما رفته بود.مرحوم حسینی تیرماه امسال با حکم دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به عضویت هیات مدیره صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش درآمد.
 
وی در مدت کوتاه حضور خود در صندوق حمایت تلاشها و فعالیتهای را برای حمایت هر چه بیشتر از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش آغاز کرده بود که متاسفانه اجل مهلت نداد.تابناک این ضایعه را به جامعه ورزش کشور تسلیت می گوید و برای خانواده آن مرحوم از خداوند متعال صبر مسالت دارد.  
 
 
غلامحسین حسینی در مقطعی در سال‌های ۸۹ و ۹۰ ریاست هیأت مدیره باشگاه سپاهان را برعهده داشت وهمچنین مدیرکل سابق استاندارد صنایع استان اصفهان و رییس هیات مدیره سپاهان و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کشور بوده است. مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر غلامحسین حسینی، فردا (شنبه ۱۸ شهریور) ساعت ۸:۳۰ صبح از درب منزل ایشان به نشانی پاسداران، خیابان احتشامیه، خیابان منصور، خیابان صالح حسینی، نبش غفاری پلاک ٢٢ به سمت بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydgke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حسینی:بزودی همه چیز را افشا می کنم و دست برخی ها را رو می کنم

بازی قابل قبول سه مهره جوان آبی ها
با حضور امیدها استقلال تکمیل تر شد