تاریخ انتشار: 1395/06/02 17:34
کد خبر: 265919

گواردیولا: به براوو نزدیک شده ایم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری بازی برگشت با استوا بخارست در پلی آف لیگ قهرمانان، در مورد وضعیت خاص جو هارت و پیوستن احتمالی کلودیو براوو به سیتی صحبت کرد.
گواردیولا: به براوو نزدیک شده ایم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / گواردیولا اعتقادی به جو هارت ندارد و تاکنون ویلی کابایرو را به وی ترجیح داده است. هارت که دروازه بان اول تیم ملی انگلیس محسوب می شود، احتمالا پس از پیوستن قریب الوقوع کلودیو براوو مجبور به ترک سیتی خواهد شد.

پپ گواردیولا که امروز در محل تمرین سیتی، گفتگویی طولانی با هارت داشت، در نشست خبری خود در مورد وضعیت این دروازه بان گفت:" من رابطه فوق العاده خوبی با هارت دارم و او فردا شانس اینکه در ترکیب ثایت قرار بگیرد را خواهد داشت."

احتمال پیوستن براوو:" نمی توانم این مساله که همه از آن آگاه هستند را انکار کنم. این احتمال بالاست ولی ترجیح می دهم تا چیزی رسمی نشده حرفی در مورد آن نزنم."

گفته می شود که براوو، دروازه بان بارسا، امروز عصر وارد منچستر شده و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، قرارداد خود با سیتی را امضا خواهد کرد.

سیتی فردا بازی برگشت خود برابر استوا بخارست را در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد کرد. بازی رفت 5-0 به سود سیتیزن ها تمام شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpd6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال حضور جو هارت در اورتون