تاریخ انتشار: 1397/06/21 15:24
کد خبر: 130675

شرایط برای استقلال سخت است!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار برگشت این تیم برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: غیبت ملی پوشان در تمرینات استقلال به ضرر تیم خواهد بود.
 شرایط برای استقلال سخت است!

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار در خصوص دیدار این تیم برابر السد قطر که دوشنبه هفته آینده در دوحه برگزار خواهد شد گفت: بدون تعارف باید بگویم که شرایط برای استقلال سخت است. این تیم راه دشواری در پیش دارد و با توجه به شکست سه بر یک در دیدار رفت، شرایط برای استقلال بسیار بغرنج شده است.

وی تأکید کرد: السد یک تیم کاملاً حرفه ای است. هافبک های بزرگی دارد و این تیم از مهره های قابل قبولی برخوردار است و با توجه به پیروزی که در تهران به دست آورده اند، مطمئناً به راحتی نمی خواهند صعود به دور بعد را از دست بدهند. البته همیشه استقلال چه در ادوار گذشته و چه در حال حاضر در خانه حریف بهتر بازی کرده و پیروزی های بزرگی هم به دست آورده و امیدوارم این بار هم چنین اتفاقی رخ دهد و استقلال بتواند در قطر با شکست السد به دور بعد صعود کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص غیبت شش ملی پوش آبی پوشان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی گفت: مطمئناً این مسئله به استقلال ضربه می زند. این روزها زمان خوبی بود تا با حضور همه بازیکنان، شفر بتواند به خواسته های تاکتیکی خود برسد اما غیبت این تعداد بازیکن که همگی جزء مهره های اصلی تیم هستند باعث می شود که در روند کارهای تاکتیکی و آماده سازی خلل به وجود بیاید.

وی خاطرنشان کرد: با تمام این شرایط، امیدوارم استقلال بتواند با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول مقابل السد به پیروزی رسیده و هم بتواند به دور بعد صعود کند.

مربی تیم فوتبال خونه به خونه در خصوص وضعیت این تیم هم گفت: خدا را شکر درحال حاضر شرایط نسبتاً خوبی داریم و بازیکنان رفته رفته آماده تر می شوند. ما توانستیم در مرحله اول جام حذفی، حریفمان را شکست داده و حالا به فکر دور بعد جام حذفی هستیم. در لیگ یک هم هفته گذشته با گل گهر سیرجان به تساوی دو – دو دست پیدا کردیم که با توجه به شرایط به وجود آمده اعتقاد دارم نتیجه قابل قبولی کسب کردیم.

عالمی با انتقاد از قضاوت ها در لیگ یک اظهار داشت: مقابل گل گهر سیرجان، داور به ما ظلم کرد و بازی ای را که می توانستیم با پیروزی به پایان برسانیم با یک اشتباه با تساوی تمام شد اما ما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده، بهتر از گذشته ظاهر شویم تا در پایان به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در پایان گفت: با این که دیر به خونه به خونه آمدیم اما بازیکنان جوان و خوبی در اختیار داریم و مطمئنم می توانیم با این جوانان بی ادعا، روزهای خوبی در لیگ یک و جام حذفی داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b7pk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد یک استقلالی/دو چیز محاسبات مدیران استقلال بر هم زد