تاریخ انتشار: 1397/06/28 22:39
کد خبر: 129685

بازیکن تاثیرگذار استقلال از جمع شاگردان شفر جدا خواهد شد؟

بازهم صحبت از داریوش شجاعیان است، بازیکنی که برای استقلال فعلا بازی نمی‌کند، اما به لطف رضایتنامه گران قیمتی که داشت هر چند وقت یک بار سوژه می‌شود.
بازیکن تاثیرگذار استقلال از جمع شاگردان شفر جدا خواهد شد؟

استقلالی‌ها هنگام خرید با باشگاه تبریزی قرار گذاشتند که به صورت قسطی پول رضایتنامه شجاعیان را پرداخت کنند اما آبی‌ها هر بار در پرداخت قسط‌ها تاخیر دارند و این تاخیر باعث نارضایتی باشگاه تبریزی شده است.

در ابتدا مسوولان این باشگاه تبریزی اعتراضی به این تاخیر نکردند و بدون سرو صدا غائله را ختم به خیر کردند اما بدقولی‌های استقلالی‌ها ادامه‌دار شد و در نهایت و پس از گذشت یک فصل نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز رسما اعلام کرد که قصد برگرداندن شجاعیان را داریم.

موضوعی که باعث شد تا تبریزی‌ها به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

پس از شکایت مسوولان باشگاه ماشین‌سازی، باشگاه استقلال فرصت داشت تا به این خواسته تبریزی‌ها واکنش نشان دهد و رسما نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت بزند اما آنها اعتنایی به این موضوع نکردند و حالا ممکن است رای نهایی به ضررشان تمام شود.

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فوتبال به زودی رای خود را براساس مستندات و ادله باشگاه ماشین‌سازی صادر می‌کند و اگر نصیرزاده مدارک قابل قبولی داشته باشد بدون شک شجاعیان پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت دوباره باید برای ماشین‌سازی به میدان برود.

در این بین معلوم نیست این بی‌توجهی مسوولان باشگاه استقلال به ابلاغیه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان عمدی یا سهوی بوده است. روزبه وثوق‌احمدی رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در این خصوص اینطور می‌گوید: «استقلالی‌ها به نامه کمیته تعیین وضعیت پاسخی نداده‌اند و پرونده به کمیته ارسال شده تا به زودی رای نهایی صادر شود. معلوم نیست که رای به سود استقلال یا ماشین‌سازی صادر می‌شود چون باید همه جوانب بررسی تا رای درست صادر شود.»

با این اوصاف باید دید استقلالی‌ها برای این مشکل چه راه حلی دارند و اگر رای نهایی به سود ماشین‌سازی صادر شود یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم از جمع شاگردان شفر جدا خواهد شد؟

البته همیشه سر بزنگاه باشگاه استقلال وارد عمل شده و سعی می‌کند رضایت نصیرزاده را بگیرد، نصیرزاده هم در تمام اوقات با استقلالی‌ها کنار آمده و زیاد به آنها سخت نمی‌گیرد اما نکته اینجا است که باشگاه استقلال این روزها درگیر پرونده‌های جور واجور است؛ از پرونده بازیکنی که فقط آزمایش داده و الان پول می‌خواهد تا پول رضایتنامه بازیکنی که رباط پاره کرده و عملا در این روزها هیچ منفعتی برای استقلال ندارد.

مدیریت این بحران‌ها و هزینه‌های مختلف هم بر دوش فتحی است. تیم بحران زده استقلال نیاز به مدیریت قوی و حساب شده دارد. شانه خالی کردن از آنچه که فعلا وظیفه فتحی است، هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

در لابه‌لای پرونده‌های مالی، آقای مدیرعامل باید حواسش به پرونده شجاعیان هم باشد و رضایت نصیرزاده را بگیرد، نباید پرونده‌های داخلی هم مانند پرونده‌های خارجی دردسرساز شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjjmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاعیان:آن روز انگار دنیا روی سرم آوار شده بود