تاریخ انتشار: 1397/07/04 08:38
کد خبر: 128854

یک شکست می‌تواند امنیت شفر روی نیمکت استقلال را به خطر بیندازد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای من عجیب است چطور شفر بعد از گذشت این همه زمان هنوز نه ترکیب ثابت تیمش را شناخته و نه خصوصیات بازیکنانش را.
 یک شکست می‌تواند امنیت شفر روی نیمکت استقلال را به خطر بیندازد!

گودرز حبیبی در گفتگو با خبرنگار، اظهار داشت: اگر در خصوص دربی بخواهم تنها یک جمله صحبت کنم باید بگویم این بازی مساوی می‌شود. چرا که اولویت هر دو تیم و هر دو مربی نباختن در این بازی است.

وی افزود: شفر می‌داند تیمش آبستن بحران است و یک شکست می‌تواند امنیت او روی نیمکت استقلال را به خطر بیندازد و این تیم را به بحران ببرد. پرسپولیس هم خسته است و هم بعد از دربی یک بازی سنگین با السد دارد و نمی‌خواهد آن بازی را فدای دربی کند. برای همین هر دو تیم با اولویت نباختن به میدان می آیند و بازی محتاطانه را در دستور کار قرار می‌دهند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص عملکرد شفر در فصل جدید بیان داشت: سرمربی  استقلال نسبت به فصل قبل خودش افت کرده است. الان هفت هفته از لیگ برتر گذشته و او هنوز ترکیب ثابت تیمش را نشناخته و در هر بازی با یک ترکیب و یک سیستم به میدان می رود. تعویض‌های او جای سئوال فراوان دارد و باعث می‌شود مورد نقد قرار گیرد. من نمی‌دانم شفر از چه کسی خط می‌گیرد اما مطمئنم مشاور یا مشاوران خوبی ندارد. اگر هم خودش این تصمیم‌ها را می‌گیرد که اشتباه می‌کند.

حبیبی در خصوص بازیکنان خارجی این تیم تصریح کرد: از خارجی ها هنوز چیزی ندیدیم و نمی‌دانم قرار است چه زمانی آنها خودشان را نشان دهند. گرو و نیومایر که هیچ، فقط طارق همام در وسط زمین قدری تحرک دارد که آن هم چیز خاصی نیست. اما از آنجایی که نفرات کناری اش خیلی قوی نیستند، بازی او تاحدودی به چشم می آید. وگرنه تاکنون پاس گل که هیچ، حتی یک پاس خطرناک هم ارسال نکرده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص مناظره مدیرعامل باشگاه استقلال با مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان داشت: پر واضح است که در این زمینه حق با امیرحسین فتحی است. مدیرعامل استقلال کاملا حق داشت چون ورزشگاه آزادی زیرساخت لازم برای میزبانی یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس را در این بازی ندارد.

وی اضافه کرد: فوتبال ایران تاکنون بارها بابت تصمیمات اشتباه متضرر شده است. اگر دربی ۹۰-۱۰ برگزار شود و اتفاقی بین هوادارن بیفتد و منجر به خسارتهای جانی شود، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqn6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکاندار آبی؛ پرجنب و جوش مثل شفر