تاریخ انتشار: 1397/07/08 08:58
کد خبر: 128292

توانستم با لباس استقلال صاحب یک رکورد شوم/در پوست خودم نمی گنجم!

اللهیار صیادمنش بازیکن جوان استقلال که در دربی با صلاحدید شفر به میدان رفت و توانست رکورد جوان ترین بازیکن این مسابقه را برای استقلالی ها بعد از حسن روشن جا به جا کند از این مساله بسیار خوشحال است
توانستم با لباس استقلال صاحب یک رکورد شوم/در پوست خودم نمی گنجم!

با اینکه دربی 88 با تساوی به پایان رسید و انتقادهای زیادی به دو تیم شد اما بازیکنان هر دو تیم معتقدند که برای برد به میدان رفته بودند. اللهیار صیادمنش بازیکن جوان استقلال که در دربی با صلاحدید شفر به میدان رفت و توانست رکورد جوان ترین بازیکن این مسابقه را برای استقلالی ها بعد از حسن روشن جا به جا کند از این مساله بسیار خوشحال است و افتخار می کند که با استقلال به چنین رکورد رسیده و جزوی از تاریخ این باشگاه شده است.

دربی 88 با تساوی به پایان رسید و انتقادهای زیادی به این بازی شد. بازی را چطور دیدی؟

بازی خوبی بود و با اینکه این مسابقه با نتیجه تساوی تمام شد اما هر دو تیم به دنبال برد در این مسابقه بودند و اصلا به مساوی شدن فکر نمی کردند. به هرحال بعد از چند هفته سخت در آسیا و لیگ و بازی های پشت سر هم به نظرم بازیکنان هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. یک بازی فیزیکی و درگیرانه در این بازی از سوی هر دو تیم برای تصاحب توپ و میدان به خوبی نشان می دهد به هیچ عنوان استقلال و پرسپولیس به دنبال گرفتن تساوی در این بازی نبودند. حالا پرسپولیس را نمی دانم اما تمریناتی که ما طی این هفته برای این بازی سپری کردیم همه زیر نظر آقای شفر برای بردن بود و با فکر بردن به میدان آمدیم.

پس تو برخلاف همه اظهارنظرها که این بازی را کسل کننده می دانستند و بیشتر کارشناسان تلویزیونی از هواداران بابت این بازی عذرخواهی کردند، معتقدی که این بازی نباید مساوی می شد؟

به هرحال هرکسی از نظر خودش یک بازی فوتبال را تحلیل و نظر می دهد اما ما بازیکنان استقلال که در میدان بودیم برای بردن و بهتر کردن شرایط خودمان در جدول به میدان آمده بودیم تا هواداران شاد به خانه های خود برگردند و آنهایی هم که پای تلویزیون بودند لذت ببرند.

تو هم که در این بازی توانستی رکورد بزنی و لقب جوان ترین بازیکن تاریخ استقلال در دربی ها را بعد از حسن روشن به خودت اختصاص بدهی؟

اولا اینکه لباس استقلال را برتن دارم خودش برای من یک رکورد است. با این حال در کل برای من یک افتخار است که توانستم با لباس استقلال صاحب یک رکورد شوم و از آن جذاب تر که توانستم به رکورد یک اسطوره مثل حسن روشن برسم و از این بابت در پوست خودم نمی گنجم. واقعا پوشیدن پیراهن استقلال برای من یک افتخار و از اینکه بخشی از تاریخ این باشگاه در مسابقه ای بزرگ همچون دربی شدم خیلی خوشحال هستم .

بعد از آن ماجراها و حاشیه هایی که طی این چند وقت اخیر برای تو به وجود آمده بود، فکرش را می کردی در دربی به میدان برودی؟

در طول هفته همه بازیکنان تلاش می کنند تا بتوانند با بهترین شرایط در خدمت تیم باشند و من هم چنین وضعیتی داشتم. با این حال من از آقای شفر خیلی ممنون هستم که در این بازی مهم و حساس به من اعتماد کردم و امیدوارم که توانسته باشم جواب اعتماد او را داده باشم.

به عنوان یک دربی اولی برای این بازی استرس نداشتی؟

دربی با بقیه بازی ها همیشه فرق داشته و همه بازیکنان حتی آنهایی که چندین بار این مسابقه را تجربه کرده اند، می دانند که این بازی متفاوت و شرایط دیگری دارد. من هم در این بازی وقتی آقای شفر صلاح دانست به میدان بروم تمام سعی خودم را کردم تا بهترین نمایش را داشته باشم و بدون استرس و با اعتماد به نفس کامل بازی کنم.

به نظرت این استقلال می تواند خودش را به جمع مدعیان اضافه کند؟

استقلال یک مربی باتجربه و کاربلد به اسم وینفرد شفر دارد که همه منتظر اوج گیری استقلال او در این فصل باید باشند. استقلال تغییرات زیادی داشته و کمی فرصت می خواهد تا تیم به بهترین شکل فصل را پیش ببرد. شما مطمئن باشید استقلال یکی از مدعیان است و به هواداران نوید روزهای خوب این تیم را می دهم و مطمئن باشند با همراهی همیشگی آنها این اتفاق خواهد افتاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ww8p5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازنده اصلی دربی تماشاگرانی بودند که به ورزشگاه رفتند!