تاریخ انتشار: 1397/07/19 10:46
کد خبر: 126742

ستاره استقلال برخلاف قوانین حرفه‌ای در مسابقه دیگری حاضر شد

دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت که طارق همام بدون هماهنگی و برخلاف اصول حرفه‌ای در درمان شرکت نکرده است.
ستاره استقلال برخلاف قوانین حرفه‌ای در مسابقه دیگری حاضر شد

دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره وضعیت طارق همام گفت: چنانچه در دربی مشاهده کردید، طارق همام مصدوم و کادر فنی مجبور به تعویض او شد. بعد از پایان مسابقه، مطابق روال چند سال اخیر، بلافاصله نسبت به اعزام بازیکن به مرکز تصویربرداری و همچنین معاینات بالینی و مشاوره با پزشکان معتمد اقدام شد و تمام مدارک و مستندات مبنی بر وجود آسیب دیدگی در ناحیه کشاله پای راست ایشان بوده و قرار شد که حدود دو هفته از تمرینات و مسابقات دور و در درمان فیزیوتراپی شرکت کند.

وی افزود: ادعای اجبار به حضور تمرینات و مسابقات با وجود آسیب دیدگی برای تشدید آن و ممانعت از حضور وی در مسابقات تیم ملی عراق بسیار ناجوانمردانه و کذب محض بوده و سوابق نشان داده که معاونت پزشکی استقلال تحت هیچ شرایطی شرافت کاری و تعهد ذاتی خود را برای این قبیل مسائل پیش پا افتاده زیر سوال نمی‌برد. ضمن اینکه نامبرده بر خلاف اصول حرفه‌ای بدون هماهنگی و مجوز در درمان شرکت نکرده و از کشور خارج شده و همراه با این تخلف محرز، متأسفانه برخلاف قوانین حرفه‌ای در تمرین یا مسابقه در تیم دیگری در عراق شرکت کرده است که پیگری این مورد را به باشگاه واگذار می‌کنیم.

معاون پزشکی باشگاه استقلال اظهار داشت: بازیکنان سرمایه باشگاه بوده و حفظ سلامتی آنها از اهدف غیر قابل انکار معاونت پزشکی است، این معاونت، مدارک لازم و مستندات مربوط چه در خصوص آسیب دیدگی، عدم حضور در تمرین و مسابقات و نیاز به درمان را به باشگاه ارائه و باشگاه نیز مطابق مستندات به مراجع ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال عراق منعکس کرده و در نهایت در انتظار تصمیمات مقتضی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rp876

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تازه ترین خبرها از تیم استقلال