تاریخ انتشار: 1397/07/19 11:31
کد خبر: 126733

ادعای جنجالی بازیکن استقلال در خصوص مسئولان باشگاه

هافبک عراقی استقلال در گفت و گوی تلویزیونی درباره حضور در لیگ ایران و تجربه جدید خود و البته حاشیه های این تیم صحبت های جالبی را به زبان آورد.
ادعای جنجالی بازیکن استقلال در خصوص مسئولان باشگاه

هافبک عراقی استقلال که ابتدای هفته با حضور در دیدار دوستانه تیم سابق خود حاشیه ساز شده بود، حالا با حضور در یک برنامه تلویزیونی صحبت های زیادی را درباره تجربه حضور در ایران و استقلال مطرح کرده است.

همام که در دیدار دربی دچار مصدومیت شده بود در بخش اول صحبت های خود، در این باره گفت: مسئولان استقلال به من گفتند تو مصدوم هستی و باید استراحت کنم اما من به آنها گفتم باید پزشک تیم ملی عراق در این باره نظر دهد که من چه مشکلی دارم. من به مسئولان استقلال گفتم  شما پزشکان خوبی دارید اما باید مربی تیم ملی در این باره که من می توانم به تیم ملی بروم یا نه، نظر دهد.

بخش جنجالی صحبت های همام اما با اتهام زنی او به مدیران باشگاه همراه بود. طارق همام در پاسخ به این سوال مجری برنامه که آیا احساس میکنی مسئولان استقلال در این باره صداقت نداشتند، بیان کرد: مسئولان استقلال در این باره صداقت نداشتند و می خواستند من بازی بعدی را انجام دهم و مصدومیت من تشدید شود تا به تیم ملی عراق نرسم. ما چهار روز بعد در جام حذفی بازی داشتیم اما من باید ۵-۶ روز استراحت می کردم زیرا می خواستم به تیم ملی بروم و خانواده خود را ببینم و سپس در بازی های دوستانه شرکت کنم.

وی ادامه داد: من به آنها گفتم دکتر تیم ملی باید درباره من تصمیم بگیرد و بگوید می توانم به میدان بروم یا نه. من به آنها گفتم اگر من بازی کنم و رباط من پاره شود، چه کسی پاسخگو است؟ اولویت اصلی من تیم ملی است و من این موضوع را به آنها گفتم. با پزشک تیم ملی نیز صحبت کردم و به او این موضوع را گفتم. شب قبل از سفر من به عراق برای ملاقات با پزشک تیم ملی، لیست تیم ملی اعلام شد و نام من به دلیل مصدومیت وجود نداشت.

همام در ادامه البته به این موضوع اشاره کرد که مدیران و بازیکنان و مربیان من را دوست دارند و گلایه من از کادر پزشکی است.

وی در ادامه درباره موضوع جنجالی حضور در یک دیدار دوستانه صحبت کرد و افزود: من بعد از خط خوردن در عراق به تمرینات تیم سابق خودم رفتم و یک جلسه با آنها تمرین کردم و نمی دانستم بازی دوستانه دارند و 10 دقیقه به میدان رفتم تا ببینم مصدومیت من چه شرایطی دارد و دکتر این تیم نیز من را بررسی کرد و گفت مشکلی ندارم.

همام صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: باشگاه استقلال با من تماس گرفت و از من انتقاد کرد و من توضیحاتم را ارائه کردم و صحبت های باشگاه استقلال را پذیرفتم اما هدف بدی نداشتم و می خواستم وضعیت خود را امتحان کنم. من اگر بعد از دربی استراحت می کردم، مصدومیت من برطرف می شد اما کادر پزشکی استقلال اصرار کرد که باید بازی کنم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و اکنون در ایران بازی می کنم و توجهی به اینکه در جام ملت ها با ایران هم گروه هستیم ندارم و این موضوع مربوط به تیم ملی است.

هافبک عراقی استقلال در ادامه درباره هواداران استقلال صحبت های کرد و گفت: هواداران استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند من به آنها توضیح دادم و قبول دارم اشتباه کردم. حالا فضا بهتر شده و هواداران و بازیکنان در کنار مدیران من را دوست دارند و من را درک می کنند. هواداران تعصبی هستند و فشار زیادی در جریان یک مسابقه ایجاد می کنند.

این بازیکن جوان عراقی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد:دوست داشتم برابر آرژانتین و عربستان به میدان بروم اما حالا در تیم ملی حضور ندارم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

همام لیگ ایران را مانند لیگ انگلستان لیگی فیزیکی می داند و در این باره گفت: لیگ ایران مانند لیگ برتر انگلستان است و تیم ها بازی فیزیکی دارند و داورها خیلی اوقات خطاها را اعلام نمی کنند. البته لیگ ایران خیلی بهتر از لیگ عراق نیست اما این احساس به تو دست می دهد که خارجی هستی.

این بازیکن عراقی در واکنش به این موضوع که آیا نگران عدم دریافت دستمزد خود نیستی، تصریح کرد: من ابتدای حضورم بخشی از پولم را دریافت کردم و نگران قراردادم نیستم. می دانم بشار 5 ماه است پول نگرفته اما او می تواند شکایت کند و از فیفا پول خود را بگیرد.

همام درباره تجربه حضور در ایران گفت: ابتدا تنها بودم و فکر می کردم بازیکنان رفتار نژاد پرستانه با من دارند و از حضور فیکس من ناراحت هستند اما با گذشت زمان متوجه شدم این موضوع درست نیست. سپس با سرمربی صحبت کردم و به او گفتم بازیکنان روی من خطا می کنند و من نمی توانم در پست غیر تخصصی بازی کنم و حالا در پستی به میدان می روم که در آن راحت تر هستم و همه بازیکنان نیز با من دوست هستند و شرایط خیلی خوبی دارم.

این هافبک عراقی در بخش پایانی صحبت های خود درباره انتقال به اروپا صحبت و کرد و در باره آینده خود عنوان کرد: لیگ ایران دروازه حضور من در اروپا است و برنامه من و استقلال این است که من به اروپا بروم و استقلال روی من سرمایه گذاری کرده است. امسال با استقلال به لیگ و جام حذفی فکر می کنیم و برای سال بعد آسیا را می خواهیم. این احتمال وجود دارد که من در پایان فصل از استقلال جدا شوم و باشگاه روی درخشش من در جام ملت ها حساب باز کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzqox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال برخلاف قوانین حرفه‌ای در مسابقه دیگری حاضر شد