تاریخ انتشار: 1397/07/20 23:02
کد خبر: 126541

انتقاد پیشکسوت فوتبال از عملکرد شفر در لیگ هجدهم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنان خارجی که برای این تیم جذب شده است گفت: سرمربی آلمانی فصل گذشته با نفراتی که منصوریان جذب کرده بود، خوب نتیجه گرفت.
انتقاد پیشکسوت فوتبال از عملکرد شفر در لیگ هجدهم

حسین ترابپور، در خصوص عملکرد استقلال در دو دیدار برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: دو بازی متفاوت را از استقلال شاهد بودیم، آنها در جام‌حذفی در دقایق پایانی وقت‌های اضافه به پیروزی رسیدند، درحالی‌که می‌توانستند در نیمه اول چند گل وارد دروازه حریف کنند و در دیدار بعد که از بازی‌های معوقه لیگ بود، باز هم توانستند با دو گل نفت را شکست داده و موقعیت خود را بهبود ببخشند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد وینفرد شفر در لیگ هجدهم گفت: متأسفانه هنوز استقلال نتایج قابل قبولی کسب نکرده است؛ این تیم فصل گذشته عملکرد بهتری داشت و حالا انتظارات از شفر بسیار بالا رفته است. سرمربی استقلال با اینکه از نفرات علیرضا منصوریان استفاده می‌کرد، توانست نتایج خوبی کسب کند اما در این فصل که خود او بر جذب بازیکن نظارت داشت، هنوز نتوانسته از داشته‌هایش به خوبی استفاده کند و متأسفانه شاهد این هستیم که بازیکنان خارجی که به خدمت گرفته، به جز طارق همام، نفرات دیگر نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و حالا می‌شنویم که حتی بحث جدایی نیومایر در نیم فصل قوت گرفته است.

 

ترابپور افزود: هنوز متوجه نشدیم که فلسفه جذب این بازیکنان خارجی چه بوده است. آیا خود شفر نظارت دقیقی در این موضوع داشته یا تنها از طریق دلالان، این بازیکنان را جذب کرده که اگر دلال‌ها این کار را کرده باشند، باید به سرمربی استقلال انتقاد بیشتری وارد شود و اگر خود او اصرار به جذب این دو خارجی داشته، حالا باید پاسخگوی هواداران استقلال باشد که چرا چنین بازیکنان ضعیفی را به خدمت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: استقلال هنوز به قهرمانی در این فصل امید دارد، آبی‌پوشان با تیم صدر جدول فاصله امتیازی زیادی ندارند و اگر بتوانند بازی‌های بعدی خود را هم با پیروزی به پایان برسانند، مطمئناً به صدر جدول خواهند رسید.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اتفاقاتی که بعد از بازی با نفت از حسین حسینی سرزده است، گفت: انتظار از یک بازیکن حرفه‌ای بیشتر است، سال گذشته دقیقاً برعکس این اتفاقات افتاد؛ سید مهدی رحمتی تقریباً نیم فصل را نیمکت‌نشین بود اما هرگز نه اعتراض کرد و نه خواستار جدایی از باشگاه شد. حالا برعکس شده، مهدی دروازه‌بان فیکس استقلال است و حسینی نیمکت‌نشین، ولی او باید صبور باشد و بداند که با تمرین بیشتر می‌تواند جای مهدی رحمتی را بگیرد. حسینی نباید نسبت به نیمکت‌نشینی‌اش معترض باشد زیرا کادر فنی تمرینات را زیر نظر دارد و آنها تصمیم می‌گیرند چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.

 

ترابپور تأکید کرد: رحمتی این روزها به اوج بازگشته و جای او در تیم ملی خالی است و اگر به تیم ملی بازگردد، می‌تواند نقطه قوتی برای فوتبال ملی ما باشد اما در پایان باید بگویم که هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد و باید با تمرینات بیشتر، نظر سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی را جلب کرده تا بتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

وی همچنین در مورد حضور ۶ بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی گفت: با رفتن این ۶ بازیکن و حضور یک بازیکن در تیم امید، ۷ بازیکن استقلال در تمرینات این تیم حاضر نیستند و این می‌تواند استقلال را از این بابت متضرر کند. حالا همانند ابتدای فصل، باز هم دست شفر برای تمرینات تاکتیکی خالی است و باید منتظر بماند تا بازیکنانش از اردوی تیم ملی برگردند. من اعتقاد دارم بازی با بولیوی آنقدر حساسیت نداشت که بخواهیم لیگ را نزدیک به ۲۰ روز تعطیل کنیم.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: همه باید از تیم ملی‌مان حمایت کنیم زیرا جام ملت‌های آسیا در پیش است و همه دوست داریم که بعد از سال‌ها، دوباره قهرمان آسیا شویم؛ بنابراین باید تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و سرمربی تیم ملی برقرار شود تا هیچ‌کدام از بابت اردوهای تیم ملی متضرر نشوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpern

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خارجی استقلالی بازگشت آرامی به تهران داشت