تاریخ انتشار: 1397/07/25 15:45
کد خبر: 125963

استقلال به بازیکنی مانند تیام و جپاروف محتاج نیست

استقلال در هیچ بازه زمانی محتاج بازیکنی نبوده است و غیبت چند بازیکن نباید چنین تاثیری را بر کیفیت تیم بزرگی مثل استقلال بگذارد.
استقلال به بازیکنی مانند تیام و جپاروف محتاج نیست

رضا رجبی مدافع  سابق استقلال در واکنش به انتقادهای طباطبایی و صحبت های فتحی در یک برنامه تلویزیونی گفت: چرا باید در برنامه های مختلف  ورزشی ، چه در رادیو و چه در تلویزیون و شبکه های اجتماعی یک موضوع تکراری را دائم عنوان کنیم و به قول معروف نباید یک مسئله تا این حد کش داده شود. این انتقادات هیچ دردی را از باشگاه استقلال دوا نمی کند بلکه به عبارتی جز اینکه بر مشکلات استقلال دامن زده شود، کاری از پیش نخواهد برد .

وی در ادامه با بیان این نکته که مگر آقای توفیقی در کادر مدیریتی قبلی یک استقلالی بود که امور را به عهده او گذاشته بودند، بیان کرد: در این برهه نباید مدیریت استقلال را با این گونه اعتقادات زیر فشار ببریم.

رجبی درباره جدایی بازیکنانی مانند تیام و جپاروف تصریح کرد: استقلال در هیچ بازه زمانی محتاج بازیکنی نبوده است و غیبت چند بازیکن نباید چنین تاثیری را بر کیفیت تیم بزرگی مثل استقلال  بگذارد.

رضا رجبی با طرح این سوال که چرا باید آقای طباطبایی خودش را با گفتن این موضوع که در صورت غیبت پورحیدری و حجازی در استقلال، من حضور دارم معتبر کند، ادامه داد که انتظار چنین صحبت هایی را از طباطبایی نداشته و باید اجازه بدهد اگر چنین موضوعی وجود دارد، دیگران درباره آن صحبت کنند.

او در ادامه صحبت هایش افزود:  صدا و سیما باید با وسواس بیشتری مهمانان خود را دعوت کند و همچنین باید گروه ورزش شبکه دوم را بابت دعوت این برنامه از این مهمانان به زیر سوال برد.

رضا رجبی در ادامه انتقادات خود به دوران حضور منصوریان روی نیمکت استقلال اشاره کرد و گفت: اگر آن زمان انتقادی هم بوده به این صورت نبوده و ما سعی می کردیم با یک اشاره کوتاه نظراتمان را به شخص او برسانیم. وقتی که ما اطلاعات کافی نداریم نباید همه چیز باشگاهی را که از آن آمده ایم زیر سوال ببریم.

وی در مورد موضع اقای مظلومی در همان برنامه اعتقاد دارد که اصلا دعوت از پرویز خان وقتی که او دارای سمتی در باشگاه است نمی تواند برای برنامه فایده ای داشته باشد و منافع او بطور طبیعی با منافع ریاست باشگاه در یک جهت است و به همین جهت دلیل دعوت از ایشان را نمی دانم.

 وی در ادامه در جواب این سوال که  آیا ممکن است سکوت مظلومی بخاطر این باشد که یکی از گزینه های جانشینی شفر تلقی  می شود را کاملا رد نموده است و افزود: اگر وی نمی توانست انتقادی را مطرح کند صرفا بخاطر همان پستی است که در باشگاه به ایشان داده شده است و من این را کاملا طبیعی می دانم.

رضا رجبی که خود در گذشته به عنوان کمیته فنی در استقلال حضور داشت گفته است که اعضای کمیته فنی در صورتی می توانند تاثیر گذار باشند، که این شغل به عنوان شغل اولشان در نظر گرفته شود، نه آنکه به این سمت به عنوان فعالیت دومشان نگاه کنند .

رضا رجبی با این ذکر این مطلب که تا آنجا که بنده اطلاع دارم، اکثرا اعضا فکر و ذکرشان بیشتر معطوف به فعالیت های تجاری یا صنفی خودشان است تا پرداختن  به وظیفه ای که باشگاه به آنها محول نموده است. بر فرض مثال آقای مجید رضایی تا آنجا که من اطلاع دارم بیشتر به کارهای شخصی خودش در قزوین مشغول است، اقای روانخواه که سرمربی مقاومت تهران است، مجید نامجو مطلق که سابقه پوشیدن پرسپولیس را دارد و با تمام احترامی که برای تک تکشان قایل هستم باید بگویم این افراد با این رویه ای که در پیش گرفته اند، نمی توانند تاثیرات مثبتی در روند حرکتی تیم ایجاد کنند، زیرا تا زمانی که  در تمرینات حضور دایم پیدا نکنند از کجا می خواهند نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنند و دقیقا به همین دلایل است که علی پروین از واژه کشک برای این کمیته در ایران استفاده کرده است و امیدوارم روزی برسد که این شغل را جدی بگیریم و متوجه باشیم که می توانند چه نقش مفیدی را در آمادگی تیم ایجاد کنند و انتظارم از مدیریت باشگاه این می باشد که از کسانی استفاده کند که همه زندگیشان از صبح تا شب با فوتبال درگیر باشند.

رضا رجبی در واکنش به فعالیت های خود در این روزها گفت: من بعد از اینکه مدارک فوتبال خود را تکمیل نمودم هنوز سعی می کنم زندگی خود را با فوتبال در گیر کنم و خود را هیچوقت از فوتبال روز دور نکرده ام و اگر این مسائل را عنوان می کنم صرفا برای تامین منافع شخصی خویش نمی باشد و همیشه بدنبال اعتبار و اعتلای باشگاه محبوبم هستم.

رضا رجبی در اخر صحبت هایش ضمن تبریک برد تیم، به انتظار جامعه فوتبال از کی‌روش اشاره کرد و گفته است که کی‌روش باید فکری به حال خط حمله تیم ملی ایران بکند تا در آینده بتواند همان فوتبال هجومی را که همه از ایران در آسیا انتظار دارند را به نمایش بگذارد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omznd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شفر حرف اول و آخر را در انتخاب دستیارانش می‌زند

استقلال ستاره های جدید رو خواهد کرد
نگاهی به کارخانه بازیکن سازی استقلال و مربیان بی ادعا

آندو باید تعصبش را به استقلال نشان دهد
رجبی: چینی نمی تواند من را نقد کند