تاریخ انتشار: 1397/07/27 20:19
هاشم حیدری: استقلال حتماً جزء مدعیان لیگ خواهد بود
کد خبر: 125652

جوانان نسبت به خارجی های استقلال اولویت دارند/ صیاد منش آینده خوبی دارد

پیش کسوت استقلال در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت: کیفیت بازیکنان خارجی استقلال خوب نیست و جوانان نسبت به آنها از اولیت بیشتری برخوردار می باشند.
جوانان نسبت به خارجی های استقلال اولویت دارند/ صیاد منش آینده خوبی دارد

هاشم حیدری بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با فرتاک ورزشی در خصوص بازی امروز استقلال با سایپا و شرایط آبی پوشان در لیگ هیجدهم گفت: علی رغم این که شرایط زمین ورزشگاه تختی مناسب نبود اما استقلال خیلی خوب بازی کرد و از معدود بازی هایی بود که استقلال توانست خیلی موقعیت ایجاد کند.

وی افزود: در بازی های قبلی هافبک های تیم به خط حمله اضافه نمی شدند ولی امروز بال های استقلال، صیاد منش و قائدی با توجه به سرعتی که داشتند، توانستند رفت و برگشت های سریعی داشته باشند و همین امر موجب خلق موقعیت می شد.

پیش کسوت وفتبال ایران در ادامه گفت: استقلال در تعطیلات خوب کار کرده و با دو پیروزی که مقابل نفت مسجد سلیمان به دست آورد، روحیه مضاعفی گرفته است و قطعاً با بازگشت مصدومان به تمرینات و ترکیب اصلی،  بهتر از این بازی هم بازی خواهند کرد.

حیدری در خصوص بازگشت دوباره سیدحسین حسینی به ترکیب بعد از اعتراض در چند روز گذشته، گفت: بازیکن به هرحال تا یک جایی تحمل می کند و اگرچه قبول دارم که نباید حسینی آن صحبت ها را می کرد اما وقتی هم به بازی گرفته شد خیلی خوب بازی کرد.

بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال در خصوص بازی گرفتن از جوانان به جای بازیکنان بی کیفیت خارجی، گفت: وقتی بازیکن جوان داریم نباید دنبال خرید بازیکنان ضعیف خارجی باشیم. قطعاً به جوان ها بیشتر میدان دهیم، خیلی کارایی می توانند داشته باشند وشک نداشته باشید بازیکنی مثل صیادمنش آینده خیلی خوبی خواهد داشت.

وی در پایان سخنان خود در خصوص پیش بینی آینده استقلال در لیگ هیجدهم گفت: از ابتدای این فصل هم گفتم استقلال همیشه استقلال است و به جدول برمیگردد و حتماً جزء مدعیان لیگ خواهد بود.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dkgx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پژمان منتظری: نمی توانم جواب حرفهای مدیرعامل سایپا را بدهم