تاریخ انتشار: 1397/07/28 11:06
کد خبر: 125601

باشوی کوچک برای استقلال اثر گذار ظاهر شد

مهاجم آبی های تهرانی با یک فصل تاخیر حالا بازیکنی تاثیر گذار برای تیم شفر است.
باشوی کوچک برای استقلال اثر گذار ظاهر شد

مهدی قائدی اولین سال حضور خود در استقلال را به آسانی و با چند حاشیه از دست داد تا بسیاری نگران سوختن استعدادی مانند مهدی قائدی شوند.

مهاجم استقلالی ها در بازگشت از حادثه تصادف، پیش فصل خود را به خوبی آغاز کرد و سپس راهی تیم امید ایران شد تا شروع او در استقلال با تاخیر همراه شود. قائدی جوان در هفته های گذشته به ترکیب تیم شفر رسید و درست در اولین بازی بعد از اعتراض به تعویض شفر در مسجد سلیمان، توانست روی یک حرکت انفرادی با اللهیار صیادمنش گلزنی کند.

قائدی جوان در دیدار با سایپا نیز در ترکیب ابتدایی استقلال جلوتر از گرو و باقری به میدان رفت و در این دیدار هم توانست تاثیر گذار باشد. ستاره جوان استقلال با یک پاس دقیق دانشگر را پشت دفاع حریف صاحب توپ کرد تا استقلال به گل اول برسد.

تاثیر گذاری بعد از یک فصل اتفاق مثبتی است که مهدی قائدی حالا آن را در تیم شفر از سر گرفته و در دو دیداری که شفر به او اعتماد کرده، توانسته برای استقلال اثر گذار ظاهر شود.

 

قائدی البته هنوز مسیر زیادی تا تبدیل شدن به یک ستاره دارد و باید در کنار دور شدن از حواشی، خود را به مهاجمی برای 90 دقیقه تبدیل کند تا شفر بتواند در جریان یک مسابقه کامل به او اعتماد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369be9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای فوتبالیست شدن مهاجم ریزنقش استقلال