تاریخ انتشار: 1397/08/09 17:39
مباشری:بازی ما با سایپا در جام حذفی و بسیار حساس است
کد خبر: 123844

اعتراض استقلالی ها به حکم وریا غفوری

معاون اجرایی استقلال از اعتراض این باشگاه به حکم محرومیت وریا غفوری خبر داد.
اعتراض استقلالی ها به حکم وریا غفوری

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره اعتراض به حکم وریا غفوری گفت: قطعا به این موضوع اعتراض داریم و پیگیری می کنیم. متاسفانه کمیته انضباطی در شرایطی که مربی و بازیکن را دعوت نکرده، آنها را محروم می کند و ما باید در این شرایط اقتصادی هر روز به دنبال پرداخت هزینه دادرسی و اعتراض باشیم تا بتوانیم از حق باشگاه دفاع کنیم.

وی در ادامه درباره مراسم سالگرد مرحوم پورحیدری تصریح کرد: از سوی معاونت فرهنگی جدید تدابیری اندیشیده شده است. از ساعت 10:30 صبح مراسم یادبود در بهشت زهرا آغاز خواهد شد و امیدوارم مانند همیشه شاهد حضور پیشکسوتان عزیز و همه اهالی فوتبال باشیم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در بخش بعدی صحبت های خود ضمن دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه، گفت: تاکید داشتیم بازی در آزادی انجام شود که این اتفاق رخ داد. بخشی از سکوهای ورزشگاه در حال بازسازی و امیدوارم بقیه سکوها با حضور هواداران تکمیل شود. بازی ما با سایپا در جام حذفی و بسیار حساس است که امیدوارم با حمایت هواداران با برد از زمین خارج شویم.

مباشری در پایان اعلام کرد که باشگاه استقلال در حال مذاکره و رایزنی با سازمان لیگ است تا وضعیت بازی با پدیده را بررسی و نهایی کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxe6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به جز آزادی در زمین دیگری به میدان نمی رویم