تاریخ انتشار: 1397/08/10 00:16
عالمی: باقری به مراتب بهتر از بازیکنان خارجی بوده است
کد خبر: 123783

اختصاصی/ بازیکنان جوان می توانند آینده استقلال باشند/ اصرار شفر برای استفاده از گرو مشخص است

پیش کسوت باشگاه استقلال با انتقاد از کم بازی دادن به جوانان این تیم در لیگ هجدهم گفت که آنها آینده تیم را خواهند ساخت.
اختصاصی/ بازیکنان جوان می توانند آینده استقلال باشند/ اصرار شفر برای استفاده از گرو مشخص است

ایمان عالمی پیش کسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با فرتاک ورزشی در خصوص شرایط این فصل از رقابت های آبی پوشان گفت: با شرایطی که هفته پیش استقلال مقابل سپاهان داشت، به نظر می رسد تیم نسبت به ابتدای فصل روند بهتری داشته اما هنوز تیمی که خواسته دل هواداران باشد نبوده است. به هرحال باید از استقلال یک فوتبال با برنامه و تاکتیک بهتری ببینیم.

وی افزود: باید دید دلیل اینکه روند تیم بهتر شده اما نمی تواند امتیازات لازم را کسب کنند چیست؟ کادرفنی از نظر روحی-روانی چطور با تیم کار می کند!

عالمی در خصوص بازی استقلال و سایپا در جام حذفی که فردا برگزار می شود گفت: سایپا تیم خوبی نشان داده است و مهره های خیلی خوبی هم دارد. این تیم تا دقایق آخر بازی به دنبال برد و کسب امتیاز است و بازی جانانه ای هم هفته پیش در برابر پرسپولیس انجام دادند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و استقلال نقاط ضعف تیمش را پوشش داده باشد

پیش کسوت استقلال در مورد عملکرد بازیکنان خارجی استقلال در لیگ هجدهم گفت: این بازیکنان یا بازی نمی کنند یا اگر بازی هم می کنند عملکرد موفقی ندارند. آقای شفر می گوید باید به این بازیکنان زمان داده شود اما در گذشته تیام و جپاروف و... به سرعت و نه پس از ده هفته به آن هارمونی رسیدند.

وی در ادامه افزود: روح الله باقری در ترکیب استقلال به مراتب از الحاجی گرو بهتر بوده و حتی گل هم به ثمر رسانده است، شاید دلیل نیمکت نشینی این بازیکن این باشد که به خوبی نتواسته تاکتیکی که مدنظر شفر است را اجرا کند.

عالمی در ادامه در خصوصی اصرار شفر به بازی دادن گرو گفت: روی آقای شفر فشار است که چرا این بازیکن را خریده و مجبور است از این بازیکن استفاده کند. اگر تیم پیروز میدان باشد چه آن بازیکن عملکرد خوبی داشته باشد و چه نداشته باشد می تواند این پیروزی فشار را از روی مربی بردارد. البته تا الآن که این اتفاق نیفتاده و فشار ها بیشتر از قبل هم شده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: به بازیکنان داخلی مثل صیادمنش و قائدی فرصت بازی دهند بهتر از بازیکنان خارجی تیم است. بازیکنان جوان استقلال می توانند آینده استقلال باشند و توانایی خود را در بازی های گذشته هم نشان داده اند. اگر قرار است استقلال در آسیا خود را مطرح کند نیاز به بازیکنانی در سطح تیام و جپاروف و.. دارد.

وی در پایان سخنان خود در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش بین استقلال و پرسپولیس فرق قائل است یا نه، گفت:آخرین قهرمانی استقلال را با آقای قلعه نوعی در لیگ به دست آوردیم و در لیگ قهرمانان هم به نیمه نهایی آسیا رسیدیم که حتی می توانستیم فینالیست هم شویم. اما نه حمایتی از تیم ما می شد و نه بازی ای لغو می شد. البته با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس با ۱۳،۱۴ بازیکن، بازی کردن خیلی سخت است. این تیم جانانه و با غیرت بازی کردند و تبریک و دست مریزاد به آن ها می گویم. امیدوارم فینال را هم به خوبی پشت سر بگذارند و برای کشورمان یک افتخار دیگری کسب کنند. ولی به هرحال این حمایت ها بوده و اگر به عقب برگردیم از استقلال و سایر تیم هایی که در آسیا حضور داشتند حمایتی صورت نگرفته است!

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7prv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: از بازی قبلی مقابل استقلال درس گرفتیم