تاریخ انتشار: 1397/08/14 10:08
کد خبر: 123174

نزدیک به نیمه راه لیگ هستیم/شفر باید بهانه ها را کنار بگذارد!

عالمی خاطرنشان کرد: در خصوص مسائل فنی آبی پوشان هنوز به شرایط ایده آل نرسیده اند و اکنون که نزدیک به نیمه راه لیگ هستیم شفر باید بهانه ها را کنار گذاشته و از فرصت باقی مانده تا شروع نیم فصل دوم استفاده کرده و یک تیم خوب را روانه لیگ کند.
نزدیک به نیمه راه لیگ هستیم/شفر باید بهانه ها را کنار بگذارد!

ایمان عالمی یکی از دلایل عدم نتیجه گیری استقلال را تغییرات پی در پی در ترکیب این تیم دانست و گفت: از شروع لیگ تا حذف از جام حذفی استقلال نزدیک به ۱۳ بازی انجام داده اما در هیچ کدام از این دیدارها از یک ترکیب ثابت استفاده نشده و این عدم هماهنگی بین بازیکنان باعث شده این تیم نتایج خوبی کسب نکند. در بازی آخر دیدیدم که سه بازیکن خارجی در زمین حاضر بودند و باز هم همین تغییرات پی در پی باعث شد شکست مقابل سایپا را پذیرا شوند. خارجی هایی که به جز طارق کیفیت بالایی ندارند و نه تنها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند بلکه هواداران خواستار اخراج این دو بازیکن شدند.

وی تاکید کرد: برای من عجیب است که شفر می گوید این دو بازیکن به زمان نیاز دارند که هماهنگ شوند آیا ۱۴ بازی نمی تواند دو بازیکن را با سایر نفرات تیم هماهنگ کند؟ چطور تیام، جباروف و استنلی کی روش در سپاهان توانستند خیلی زود با سایر بازیکنان شان هماهنگ شوند اما این دو بازیکن توانایی این کار را ندارند؟

عالمی در ادامه خاطرنشان کرد: در خصوص مسائل فنی آبی پوشان هنوز به شرایط ایده آل نرسیده اند و اکنون که نزدیک به نیمه راه لیگ هستیم شفر باید بهانه ها را کنار گذاشته و از فرصت باقی مانده تا شروع نیم فصل  دوم  استفاده کرده و یک تیم خوب را روانه لیگ کند.

پیشکسوت استقلال در مورد تغییر در کادر فنی استقلال گفت: الان زمان خوبی برای تغییر نیست و نباید چنین کاری را انجام داد. به فرض اینکه شفر هم باید برود چه کسی می تواند جانشین او شود که از لحاظ فنی و روحی تیم را به شرایط آرمانی برساند. به اعتقاد من شفر باید بماند و خودش تیمی را که نفراتش را انتخاب کرده درست کند. یادمان باشد سال گذشته هم اگر شفر نتایج خوبی گرفت از بازیکنانی استفاده کرد که خریدهای علیرضا منصوریان بودند و یا به نوعی سرمربی آلمانی استقلال از سفره سرمربی پیشین استفاده کرد.

وی در خصوص اضافه شدن  یک دستیار به کادر فنی هم گفت: در پیشکسوتان نفرات شاخص و فنی وجود دارند که می توانند به شفر کمک کنند او این روزها تنهاست اما نمی دانم چرا نمی خواهد یک دستیار ایرانی خوب را در کنارخود بپذیرد هستند بازیکنان قدیمی استقلال که به لحاظ فنی قابلیت های زیادی دارند و حتی به خوبی از عهده خود برمی آیند. امیدوارم حالا که استقلال به یک دستیار نیاز دارد هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد تا استقلال بتواند دوباره اوج بگیرد.

عالمی در پایان و در خصوص بازی فردا دوشنبه استقلال برابر ماشین سازی تبریز هم گفت: اگر استقلال به دنبال این است انتظارات هوادارانش را برآورده کند حالا باید با تمام قدرت در لیگ بازی کند. آنها جام حذفی را از دست دادند و اگر نتوانند جزو سه تیم برتر لیگ باشند، لیگ قهرمانان را هم از دست خواهند داد. ماشین سازی یک تیم بسیار خطرناک است و استقلال باید مقابل این تیم یک بازی منطقی ارائه کند و هم بتواند با یک برد خوب موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیده و هوادارانش را تا حدودی راضی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kyog

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی نکردن حسینی ربطی به مسائل پشت پرده ندارد!

اختصاصی/ مهم ترین دلیل شکست استقلال و پیروزی سایپا
تعویض های طلایی دایی و تصمیم های اشتباه شفر