تاریخ انتشار: 1397/08/14 11:20
کد خبر: 123163

هفته یازدهم لیگ برتر /شفر در سالگرد اولین پیروزی‌اش با استقلال

هفته یازدهم لیگ برتر مصادف است با سالگرد فوتبالی نخستین پیروزی شفر با تیم استقلال در فوتبال ایران.
هفته یازدهم لیگ برتر /شفر در سالگرد اولین پیروزی‌اش با استقلال

از حضور شفر روی نیمکت استقلال اندکی بیش از یک سال گذشته است و در این مدت سرمربی کهنه کار آبی پوشان در این تیم بالا و پایین های زیادی دیده است. شفر که فصل گذشته و در میانه راه هدایت این تیم را بر عهده گرفت، بعد از نتایج درخشانی که فصل گذشته با آن گرفت، در فصل جدید با چالش های زیادی مواجه شده است.

شفر فصل گذشته رسما از هفته نهم روی نمیکت آبی پوشان نشست و در نخستین آزمون خود با این تیم به نتیجه‌ای بهتر از توقف خانگی بدون گل مقابل فولاد نرسید. وی در دومین تجربه سرمربیگری اش در استقلال مقابل پرسپولیس قرار گرفت که این بازی با شکست خفیف آبی پوشان با نتیجه یک بر صفر همراه بود.

سومین حضور شفر روی نیمکت استقلال که نخستین پیروزی وی با این تیم بود. اتفاقی که در هفته یازدهم و در دیدار این تیم با نفت تهران افتاد. دیداری که آبی پوشان در آن توانستند حریف خود را در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند.

استقلال در هفته یازدهم برای اولین بار با شفر پیروزی را تجربه کرد تا هفته یازدهم فصل جاری سالگرد نخستین پیروزی آبی پوشان با شفر باشد. حال شفر با شرایطی متفاوت در هفته یازدهم باید در تبریز با تیم ماشین سازی که خود از تیم های پایین جدولی است دیدار کند.

باید دید آیا شفر می تواند در سالگرد نخستین پیروزی‌اش با آبی پوشان با تکرار یک پیروزی دیگر تیمش را از بحران خارج کند یا خیر. دیدار استقلال و ماشین سازی از هفته یازدهم لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۵ در تبریز برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ob6gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نزدیک به نیمه راه لیگ هستیم/شفر باید بهانه ها را کنار بگذارد!

اختصاصی/ مهم ترین دلیل شکست استقلال و پیروزی سایپا
تعویض های طلایی دایی و تصمیم های اشتباه شفر