تاریخ انتشار: 1397/08/15 18:08
علی لطیفی: پورحیدری به حق پدر استقلال است
کد خبر: 122937

اختصاصی/ استقلال همیشه استقلال است/ جذب بازیکنان بزرگ هم مانند ستاره هایی که جدا شدند کار بسیار سختی بود

علی لطیفی بازیکن اسبق استقلال در گفت و گو با فرتاک ورزشی از پورحیدری بعنوان پدر معنوی آبی پوشان پایتخت نام برد.
اختصاصی/ استقلال همیشه استقلال  است/ جذب بازیکنان بزرگ  هم مانند ستاره هایی که جدا شدند کار بسیار سختی بود

علی لطیفی بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی در مراسم دومین سالگرد مرحوم پورحیدری که دیشب برگزار گردید در گفت وگو با فرتاک ورزشی از حق بزرگی که منصورخان پورحیدری بر گردن استقلالی ها دارد صحبت نمود و در این رابطه گفت: منصورخان پورحیدری ، بزرگمرد است که باید او را پدر معنوی استقلالی ها نام برد چرا که حق بزرگی بر گردن تمامی استقلالی ها دارد و بر همین اساس نه تنها وظیفه من بلکه تمامی ورزشی ها به ویژه استقلالی ها است که در مراسم مرد جاوادانه فوتبال شرکت کنند. و خیلی خوشحالم در مراسم شخصی شرکت کردم که به گردن همه ما حق دارد.

وی افزود: خوب نیست بزرگان ما تا در قید هستند، تخریب و تهمت نثارشان کنیم و تا از دنیا رفتند بگوییم اسطوره ما بودند!

لطیفی در ادامه صحبت های خود درخصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: ابتدای این فصل اتفاقات ناگواری برای تیم استقلال افتاد و بازیکنان تأثیرگذار تیم جدا شدند. آوردن بازیکنان بزرگ مثل ستاره هایی که از تیم جدا شدند کار بسیار سختی بود. حتی اگر با کیفیت همان بازیکنان هم خریداری می شدند، نمی توانستند عملکرد موفق آن ها را در زمین نشان دهند چرا که نیاز به زمان طولانی بود تا با تیم فعلی هماهنگ شوند. متأسفانه بازیکنانی هم که خریداری شدند کیفیت بازیکنان گذشته را نداشتند.

ستاره اسبق استقلالی ها در ادامه افزود: مربی نیاز به این دارد که بازیکنان را از لحاظ روحی-روانی به بالاترین کیفیت برساند.  اعتقاد دارم بازیکنان استقلال با فشارهای موجود دچار مشکل هستند و حتی مدیر تیم دچار فشارهایی از پیرامون باشگاه، از سوی پیشکسوتان، بازیکنان و هواداران است.

لطیفی در پایان صحبت های خود گفت: استقلال همیشه استقلال است و این فراز و فرودها در تیم وجود داشته و خواهد داشت اما مهم این است چطور باشگاه مدیریت کند و مطمئنم با حضور بزرگان تیم همچون آقای عبداللهی، استقلال به روزهای اوجش برمی گردد.

گفت وگو: زهره فلاح زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9wzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختک شوم پشیمانی روی سینه جدا شدگان از استقلال/خلع درجه فرمانده هایی که سرباز صفر شدند!
یادداشتی از زهره فلاح زاده؛