تاریخ انتشار: 1397/08/19 17:24
کد خبر: 122410

اختصاصی/حمایت از بازیکنان در نقل و انتقالات به سود استقلال نیست/رفتارهای دوگانه، نتایج معکوس!

بدیهی است تا زمانی که فوتبال آماتورگونه پیش رود، رفتار حرفه ای هم از سوی هوادار نخواهید دید.
اختصاصی/حمایت از بازیکنان در نقل و انتقالات به سود استقلال نیست/رفتارهای دوگانه، نتایج معکوس!

زهره فلاح زاده؛ هیچ گاه ندیده ایم مدیران و مسئولان تیم های مطرح اروپایی در ملا عام با بازیکنان مورد نظرشان مذاکره کنند. آن ها همیشه در خفا و در سکوت خبری روال مذاکره با بازیکنان را انجام می دهند تا حواشی ای توسط هواداران از پیوستن و یا فروش بازیکنان به وجود نیاید!

اما در ایران همه چیز بر عکس است. فوتبال به شکل حرفه ای دنبال نمی شود و همواره اخبار مذاکره با بازیکنان مورد نیاز را ابتدا از زبان خود باشگاه می شنویم. خبرهایی که قبل مذاکره به گوش هواداران تیم ها می رسد و بدیهی است آن هم به خود اجازه دخالت دهند.

هوادارانی که بعضاً خود را باهوش تر از مدیر و با دانش تر از مربی می دانند تا حدی هم پیش می روند که حرفشان را به کرسی بنشانند.

آن ها هستند که می گویند کدام بازیکن باید به تیم محبوبشان بپیوندد و کدام بازیکن باید از تیمشان کنار گذاشته شود! هوادارانی که به زعم خود ارنج و کوچ کردن را هم بهتر از مربی می توانند‌ انجام دهند! اما غافل از اینکه همین دخالت ها و اعتراض ها باعث ایجاد حاشیه در تیم می شود!

این نوع رفتارهای غیرحرفه ای را این روزها از برخی اعضای باشگاه و هواداران آبی زیاد می بینیم

مگر غیر این است که باعث و بانی گران شدن قیمت تیام و جپاروف خود هواداران بودند؟

آن هایی که در صفحات مجازی خواهان ماندن به هر قیمت این بازیکن بودند!

اما اصرار آن ها چه نتیجه ای را به دنبال داشت؟

نتیجه این شد که در لحظه آخر این دو بازیکن با شرط و شروط های عجیب و غریب خود دست استقلال را در پوست گردو گذاشتند و از تیم جدا شدند!

اما این پایان کار استقلالی ها با تیام و جپاروف نبود. پس از عدم نتیجه گیری آبی ها و زمزمه هایی مبنی بر بازگشت این دو بازیکن از سوی اعضای باشگاه، باز هم هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی حضور فعال و پررنگی دارند و حالا برخلاف رفتار چند ماه قبل به بازگشت همین بازیکنانی که تا مدتی پیش بی معرفت و خائن بودند، اصرار دارند!

هواداران ما با چه استدلالی خواهان بازگشت این دو بازیکن هستند؟

آیا طرفداران آبی نگاه کارشناسانه روی بازیکنان دارند یا صرفاً به گذشته موفق آن ها فکر می کنند؟

هوادارانی که علیرضا منصوریان، بختیار رحمانی، حسن بیت سعید، مجتبی جباری، الحاجی گرو و مارکوس نیومایر را هم با اصرار به تیم آوردند اما ره به جایی نبردند و شکست خوردند!

بهتر است هواداران استقلال اجازه دهند، باشگاه درخصوص بازگشت این بازیکنان تصمیم گیری کند. کاری نکنند یک مرتبه قیمت بازیکنان ناموفق این روزهای عجمان و جیتسو بالا رود و سر استقلال بابت خرید آن ها کلاه رود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6brl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال/ صحبت شفر با باقری؛ غیبت 4 بازیکن