تاریخ انتشار: 1397/08/21 22:44
موسوی: استقلال همه چیز را مثل سه فصل گذشته از دست داده
کد خبر: 122060

اختصاصی/ استقلال این فصل را از دست داده/وزارت ورزش باید دل هواداران استقلال را به دست بیاورد/شفر باید کارش را ادامه دهد

علی موسوی، پیشکسوت استقلال معتقد است، استقلال از حالا باید برای فصل بعد برنامه ریزی کند چرا که این فصل را از دست داده است.
اختصاصی/ استقلال این فصل را از دست داده/وزارت ورزش باید دل هواداران استقلال را به دست بیاورد/شفر باید کارش را ادامه دهد

علی موسوی در کفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی در رابطه با شرایط بد این روزهای استقلال اظهار داشت: همه به این اعتقاد داریم که زمانی که یک تیمی مثل استقلال به دنبال گرفتن جامی است باید بیشتر از تیم های دیگر برنامه ریزی کند و یک تیم کامل داشته باشد. اما این فصل برنامه ریزی کوتاه مدت و آماتوری برای استقلال انجام دادند. من این شرایط را از ابتدای فصل هم پیش بینی می کردم. شوخی نیست تعداد زیادی از بازیکنان از این تیم جدا شده و بازیکنانی را هم چشم بسته و برای ساکت کردن هواداران خریداری کردند و وارد لیگ شدند. اینجا که مسابقات محلات نیست که استقلال با این شرایط بتواند نتیجه بگیرد.

وی افزود: استقلال دیگر با تعصب بازیکن و هواداران پرتعدادش نمی تواند نتیجه بگیرد. فوتبال الآن بروز شده و نیاز به برنامه ریزی درست است.

موسوی در ادامه گفت: ۱۹ سال پیش ما در فینال جام باشگاه های آسیا با یک تیم ژاپنی بازی کردیم و قهرمان شدیم ولی حالا چند سالی است که تیم های ژاپنی به قهرمانی میرسند. آن ها برنامه ریزی کردند و به هدفشان هم رسیدند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد شفر در این فصل تصریح کرد: شفر بهترین گزینه برای استقلال است. من با خلق و خوی آلمانی ها آشنا هستم و با آن ها کار کردم. اگر ۱۱ بازیکن هم به این مربی دهید کار خودش را می کند. اما این فصل مثل فصل گذشته که تیم کاملی بود، نیست و دست مربی هم باز نیست.

وی ادامه داد: استقلال همه چیز را مثل سه فصل گذشته از دست داده و از طرف وزارت ورزش و از نظر بازیکن گرفتن در حاشیه به سر می برد. باید با این مربی کار را ادامه دهیم و شرایط را برای فصل آینده مهیا کنیم وگرنه با تغییر دادن کادرفنی شرایط بدتر این ها خواهد شد.

مهاجم سابق استقلال در رابطه با اضافه شدن یک دستیار در کادرفنی این تیم گفت: نمی دانم چرا این روزها همه اصرار دارند که یک دستیار برای شفر انتخاب شود. همه جای دنیا خود سرمربی دستیارانش را انتخاب می کند اما متأسفانه در ایران می گویند پولی نداریم به دستیاران شما بدهیم و تلاش می کنند یک مربی ایرانی کنار او بگذارند.

وی افزود: مربیانی مثل شفر از فوتبال روز دنیا به ایران می آیند و اگر کنارشان مربیان داخلی باشد، خیلی نمی توانند تأثیری بگذارند و کمکی کنند.

موسوی درپاسخ به این سؤال «این روزها استقلالی ها می گویند وزارت ورزش بیش از حد به تیم پرسپولیس توجه دارد» گفت: اگر استقلال هم به فینال می رفت شاید این حمایت از این تیم هم میشد. چون اگر تیم ایرانی قهرمان می شد، آسیا نگاه ویژه تری به تیم های ایران می کرد. اما متأسفانه خود وزارت ورزش در این مدت حساسیت به وجود آورده و استقلالی هارا دلگیر کرده است. باید وزارت ورزش دل استقلالی ها را به دست بیاورد که بیش از این شکاف بین آن ها و محبوب ترین تیم های پایتخت به وجود نیاید.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره شرایط این تیم در ادامه فصل اظهار داشت: استقلال دیگر باید برای فصل بعد برنامه ریزی کند. از همین حالا لیست ورود و خروجی ها را مشخص کنند و ‌‌فصل را از ابتدا خوب شروع کند. چون استقلال سه فصل است که نیم فصل اول را از دست می دهد. باید افراد کار بلد اطراف استقلال باشند و با چشمان باز دنبال بازیکن باشند.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8bve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اتفاقات هستند که نتیجه دربی را رقم می‌زنند