تاریخ انتشار: 1397/08/24 01:08
کد خبر: 121764

خارجی استقلالی قرضی جدا می‌شود یا دائمی؟

اعضای کمیته فنی باشگاه در جلسات درونی‌شان از عملکرد مارکوس نیومایر و الحاجی گرو رضایت نداشته و آن را به خود شفر منتقل کرده‌اند.
خارجی استقلالی قرضی جدا می‌شود یا دائمی؟

باشگاه استقلال عصر دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد انجام هرگونه مذاکره با بازیکنان خارجی صرفاً از طریق خود باشگاه انجام خواهد شد.

دوشنبه شخصی با انتشار عکسی از سرور جپاروف مدعی شد این بازیکن مذاکرات خوبی با باشگاه استقلال برای همکاری مجدد داشته است، اما درباره وضعیت بازیکنان خارجی استقلال اعضای کمیته فنی باشگاه در جلسات درونی‌شان از عملکرد مارکوس نیومایر و الحاجی گرو رضایت نداشته و آن را به خود شفر منتقل کرده‌اند.

اگر این دو بازیکن در ۳ بازی آینده تیم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند شفر می‌تواند روی حفظ آن‌ها اصرار کند و اگر عملکردشان همچون بازی‌های گذشته باشد باشگاه استقلال با هر دو بازیکن برای قطع همکاری دوستانه و مسالمت‌آمیز وارد مذاکره می‌شود.

با روند رو به بهبود محسن کریمی و مرتضی آقاخان شرایط برای الحاجی گرو سخت‌تر شده و احتمالاً او اولین خروجی از لیست استقلال برای نیم‌فصل دوم باشد. الحاجی گرو با استقلال قرارداد ۳ ساله دارد که در آن بند‌هایی برای فسخ وجود دارد. این مهاجم در لیگ ایران خواهان هم دارد و نساجی مازندران یکی از آنهاست. اما باید دید گرو حاضر می‌شود به عنوان بازیکن قرضی از استقلال برای نیم‌فصل دوم جدا شود یا حاضر است قراردادش را کلاً فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری بپیوندد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdjpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آژیر خطر برای چند بازیکن استقلال به صدا در آمد