تاریخ انتشار: 1397/09/10 11:44
کد خبر: 119545

زنگ خطر برای این دو استقلالی به صدا در آمد

استقلال دیدار مربوط به هفته چهاردهم خود را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا با احتساب یک دیدار عقب افتاده مقابل پدیده، تنها دو بازی تا پایان نیم فصل پیش رو دارد.
 زنگ خطر برای این دو استقلالی به صدا در آمد

وینفرد شفر سرمربی استقلال جدی تر از گذشته در حال بالا و پایین کردن بازیکنانی هست که نزدیک به یک نیم فصل برای این تیم بازی کرده اند تا لیست خروجی اش را تکمیل کرده و در اختیار باشگاه قرار دهد. حتی اگر استقلال هیچ بازیکنی هم در نقل و انتقالات زمستانی جذب نکند، با توجه به اضافه شدن نام داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان، آبی ها ناچارند نام حداقل ۳ بازیکن را از لیست خود خارج کنند.

تجربه نشان داده که شفر بی علاقه به خرید بازیکن آن هم از نوع خارجی اش در دوران نقل و انتقالات نیست و لذا احتمال این که آبی ها خریدهای جدید هم داشته باشند کم نیست. به خصوص که آنها در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و نیاز به تقویت دارند. شفر بر خلاف اعضای کمیته فنی از عملکرد الحاجی گرو و نیومایر رضایت دارد و علاقه ای به جدایی این دو بازیکن ندارد و احتمال این که نام این دو بازیکن خارجی به ازای بازیکنان ایرانی در لیست خروجی قرار بگیرد زیاد نیست.

نیمکت نشینی ها متوالی خسرو حیدری حتی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و همچنین نیمکت نشینی های مرتضی تبریزی در هفته های اخیر نشان می دهد که زنگ خطر برای این دو استقلالی به صدا در آمده و اگر در هفته های باقی مانده تا پایان نیم فصل نخست هم فرصت بازی به آنها نرسد، می توانند جزو گزینه های خروجی آبی پوشان در نیم فصل باشند. آخرین باری که خسرو حیدری برای آبی پوشان به میدان رفت، هفته هفتم مقابل نساجی بود تا وی ۶ بازی اخیر آبی پوشان را به طور کلی از دست داده باشد. مرتضی تبریزی هم برای آخرین بار در هفته یازدهم برای آبی پوشان به میدان رفت و در دو بازی آخر آبی پوشان مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت مورد استفاده قرار نگرفت تا شایعاتی هم در خصوص بازگشت او به ذوب آهن مطرح شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg8bq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گزینه اصلی شفر برای استقلال لو رفت!