تاریخ انتشار: 1397/10/10 09:40
کد خبر: 115711

عمران زاده:حکایت نیومایر را نفهمیدم

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص خارجی های استقلال گفت: باز الحاجی گرو یک سررشته‌ای در ورزش داشت و کشتی‌گیر بود! اما حکایت نیومایر را نفهمیدم.
عمران زاده:حکایت نیومایر را نفهمیدم

حنیف عمران‌زاده، بازیکن سال‌های نه‌چندان دور استقلال معتقد است شرایط این تیم در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول نخواهد بود. او در گفتگو با خبرنگار درباره آبی‌های پایتخت صحبت کرده است.

 

به نظرت اوضاع استقلال در نیم‌فصل دوم بهتر می‌شود؟

به نظر من نه، چون نه بازیکنی گرفتند و نه تقویتی انجام شده، چرا باید اوضاع بهتر شود؟ مخصوصاً که شرایط بازی‌ها در نیم‌فصل دوم فشرده‌تر خواهد بود و جام باشگاه‌های آسیا هم در پیش است.

البته ۲ تا بازیکن خارجی رفتند.

فکر می‌کنید بوس گرفتند و رفتند؟ تا ریال آخر قرارداد را گرفته‌اند و رفته‌اند. آن‌ها که مثل ما نیستند چند سال دنبال طلب‌شان بدوند. الان نگیرند سال بعد با بهره‌اش پول‌شان را می‌گیرند.

 

تو از منتقدان جدی این خارجی‌ها بودی.

باز الحاجی گرو یک سررشته‌ای در ورزش داشت و کشتی‌گیر بود. حکایت نیومایر را نفهمیدم. خدا کند کمیته فنی از شفر درباره جذب این‌ها جواب بخواهد.

 

استقلال در جام باشگاه‌ها هم کار سختی دارد.

خیلی...، اما خوبی استقلال این است که هر جا کارش سخت‌تر باشد، بهتر عمل می‌کند.

 

در لیگ چطور؟ به نظرت به بالانشینی باید امیدوار بود؟

اگر مهره درست و حسابی جذب نکنیم، گرفتن سهمیه هم سخت می‌شود. الان پدیده و تراکتورسازی و سپاهان مدعی کسب سهمیه‌اند. کار برای استقلال خیلی سخت است.

 

ماجرای طلبت به کجا رسید؟

یک میلیارد و خرده‌ای طلب داشتم، نصفش را بخشیدم، اما هیچی از آن را ندادند. قرار بود ماه قبل پرداخت کنند که نکردند. می‌گویند پول نیست؛ ما هم اعتماد می‌کنیم، اما صبر ما هم حدی دارد.

 

ممکن است شکایت کنی؟

نه، رفاقتی کار‌ها را پیش می‌بریم و امیدوارم مدیران استقلال هم رفاقتی موضوع را حل کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k77rx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 32000 کامنت فقط از هواداران استقلال داشتم/دنبال تماس هیچ‌کس نبودم!