تاریخ انتشار: 1397/10/15 09:43
کد خبر: 115099

در استقلال فقط حسرت خوردم!

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان بازیکنی که در جوانی سابقه بازی در لیگ برتر داشت در استقلال فقط حسرت خوردم.
در استقلال فقط حسرت خوردم!

سینا خادم‌پور در مورد ادامه حضورش در استقلال اظهار داشت: دو فصل پیش به عنوان ملی‌پوش تیم جوانان با قراردادی ۵ ساله به استقلال آمدم و در سال اول قراردادم به صورت قرضی به نفت تهران رفتم. در آنجا در خیلی از بازی‌ها حضور داشتم اما برای این فصل به استقلال آمدم تا بازی‌ام بیشتر به چشم بیاید که متأسفانه حتی یک دقیقه فرصت بازی هم به من داده نشد.

وی افزود: از روز اول در تمرینات استقلال حضور داشتم و بارها با تشویق وینفرد شفر و بازیکنان با تجربه تیم روبه‌رو شدم اما تا پایان نیم فصل برای بازی کردن در ترکیب تیم فقط حسرت خوردم. با آن همه تلاشی که در تمرینات از خود نشان دادم مستحق این کم لطفی نبودم و به همین خاطر اگر باشگاه صلاح بداند قصد دارم مجدد راهی تیم دیگری شوم چرا که سکونشینی در استقلال مانع پیشرفتم خواهد شد.

مدافع - هافبک جوان استقلال یادآور شد: می‌دانم بازی کردن در استقلال راحت نیست و هر بازیکنی باید آرزو داشته باشد که پیراهن این تیم را بپوشد اما من باید آینده خود را هم در نظر بگیرم و آنقدر پیشرفت کنم که با قدرت به استقلال برگردم و به یک بازیکن مؤثر برای این تیم تبدیل شوم. مدیربرنامه‌هایم در حال مذاکره با دو باشگاه اروپایی است و اگر شرایط برای رفتن به خارج از ایران مهیا نشود نیم فصل را به صورت قرضی در یکی از تیم‌های لیگ برتری ادامه خواهم داد تا به عنوان بازیکن با تجربه‌تر به استقلال برگردم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rakk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان قرضی به جمع آبی پوشان پایتخت برگشتند!

تیم منصوریان در فصل بعد با 3دفاع بازی خواهد کرد
منتظری غیر منتظره ترین اتفاق پیش فصل!