تاریخ انتشار: 1397/10/23 11:38
کد خبر: 114058

بازیکن سابق استقلال:به من حسادت می کردند!

بازیکن سابق تیم استقلال در صحبت هایی جنجالی درباره دوران کوتاه خود در این تیم گفت که در استقلال توپ به او نمی‌رسیده است.
بازیکن سابق استقلال:به من حسادت می کردند!

و به نقل از سایت aargauerzeitung، مارکوس نویمایر هافبک سوئیسی سابق استقلال بعد از حضوری کوتاه در این تیم راهی آرائو شده و قرار است ادامه فصل در این تیم بازی کند.

این بازیکن ۳۲ ساله از ایران، قطر و کره جنوبی پیشنهاد داشت و در نهایت تصمیم گرفت تا استقلال را انتخاب کند. نویمایر در این باره گفت: «یکی از جنبه‌های مثبتی که در ایران تجربه کردم بازی در مقابل ۹۰ هزار تماشاگر بود که حس فوق العاده‌ای داشت و قبلا تجربه نکرده بودم. این هیجان زیاد سختی‌های خودش را داشت. نمی‌توانستم به خیابان‌ها بروم. وقتی به خیابان می‌رفتم خیلی‌ها کنار من می‌آمدند. از ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران، چهل میلیون نفر استقلالی و چهل میلیون نفر پرسپولیسی هستند. »

بعد از چند هفته او تصمیم گرفت که همسرش همراه دختر و پسرش به سوئیس بروند. او در این باره گفت: «برنامه این بود که بچه‌ها با یک فرهنگ جدید آشنا شوند ولی من نمی‌خواستم در ایران بمانم.»

او در استقلال در کنار الحاجی گرو تنها بازیکنانی بودند که انگلیسی صحبت می‌کردند. نویمایر اضافه کرد: «آنها ما را از بقیه جدا کرده بودند و هیچ صحبت و خوش آمدی با ما نمی‌کردند. حتی برای دقایقی در تمرینات توپ به ما نمی‌رسید. به نظرم این حسادت بود.»

خالکوبی نیز یکی دیگر از مشکلاتی بود که نویمایر تجربه کرد و باشگاه از او درخواست کرد تا با آستین بلند بازی کند.

این بازیکن متولد آلمان درباره سرانجام توافق و جدایی‌اش از استقلال هم گفت: «آنها فکر می‌کردند من قرار است به رقیبان آسیایی این تیم در قطر یا کره بپیوندم. دو هفته درباره فسخ قرارداد با باشگاه صحبت شد و وقتی فهمیدند قرار است به سوئیس بروم این فسخ صورت گرفت.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6pyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد بازیکن سابق استقلال مشخص شد!